@sportmama volgens mij heb jij wel een groeispurt gehad ofniet??? dacht dat die een stuk kleiner was vorige keer
Super mooie buiken weer!!! MissQ, super veel succes in de toekomst, hoop dat je heel snel weer aantelt!!
Sportmama, die is gegroeid! Mooi joh! Hier mijn buikje ook weer even. Heb gisteren aan de lijn gestaan bij de voetbalwedstrijd van vriendlief. Komt hun verzorger naar me toe: Zo... dus jij hebt de reservebal mee? Sjap
Zo, jij ook een mooie buik zeg! Hij is inderdaad mooi rond ook! Bij mijn vorige zwangerschap vroeg de groenteboer op de markt aan mij of ik die watermeloen ook nog ging afrekenen, LOL!!
@sportmama ja dat is echt duidelijk gegroeid!! begint nu wel iets meer op een tweeling buik te lijken hihihi hoewel ik het nog steeds wel vind meevallen @yupgup ik blijf jou buik ook zoo mooi vinden, ook zo mooi rond
He meiden, jullie kletsen wat af! Sportmama, prachtige buik met twee wonderkindjes. Bb, ben benieuwd of het bij ju de komende weken ook zo hard zal gaan! MissQ, hopelijk tot snel! Calice, dat is wel echt een duidelijke zwangere buik van een verliefde mama-to-be. Liz, prachtige foto's, mooie herinnering later. Ik heb nog wat mooie buikjes gezien maar weet niet meer zeker van wie allemaal. Maar ze waren stuk voor stuk weer bijzonder!
Jeetje wat is er weer veel bijgekomen aan reacties. Maar dames weer erg mooie buikjes, nou ja het worden hele buiken. @ missQ: veel succes in de toekomst. @ sportmama: mooie buik voor een tweeling. Inderdaad wel een groeispurt ten opzichte van 24 weken.
missQ ik geef je groot gelijk meis! vind het knap hoe je hier toch telkens hebt meegekeken/gelezen.. respect daarvoor!! en heel veel succes en sterkte in de toekomst, hopelijk mogen we je gauw ergens buikfoto's zien plaatsen!! Sportmama wauwie wat mooi!! yupgup jij blijft ook mooi groeien zeg!! en die opmerking van die reservebal moest ik wel om lachen haha
Nijntje: ik zag een vrouw in Utrecht met ook zo'n jurk en een zwangere buik erin, was jij t misschien? Was afgelopen zondag bij Douwe Egberts. Liz: je mag zeker trots zijn, wat een prachtige fotos! Ik wil zelf een beetje gaan klussen met fotos zo rond de 30 weken. Ben benieuwd of dat ook zo mooi wordt! MissQ: begrijpelijk, door wat je hebt meegemaakt. Echt verschrikkelijk, ik leef met je mee!! Hopelijk zal je snel verblijd worden met een gezond kindje! @ de rest die heeft geplaatst: mooie buiken!! haha je tenen weg, das n goeie. Ik zie ze nog wel, maar de boel scheren is moeilijker geworden. Zie ook leuke mode hier, ik kom weinig leuks tegen en koop vaak gewone kleding in een grotere maat of rekbare stof. Ik had zelf de hele tijd het idee dat het een beetje stil bleef staan, maar gister mijn dikke jas weer even aangedaan (had een andere jas voor de laatste twee weken omdat t niet meer zo koud was) en daarvan kon ik nog maar 2 knopen dichtdoen i.p.v. 4! Dus toch gegroeid! Vanavond fotootje maken, want is alweer te lang geleden vind ik Ik had idd ook een foto opgestuurd voor buik van de maand, maar achteraf gezien komt die niet echt lekker naar voren vind ik! Had liever een andere gedaan, maar helaas.
dank je miffy is gewoon een normaal jurkje van de hema!! ik heb net een buikfoto opgestuurd om mee te doen met buik van de maand!! iieeeee ben benieuwd volgende maand haha
naja dat was wel de bedoeling hihi na ons trouwen wou ik een foto insturen van mijn mooie witte jurk mijn moeder gaat zich uitleven met buikfoto's