Nou ik zie het misschien redelijk donker in soms allemaal maar ik zou echt niet zeggen dat jullie zo zwaar zijn, om t maar even lomp te zeggen. Ik ben echt een stuk zwaarder. Ik ben ook trots op mijn lijf, anders zou ik er nog niet misschien aan denken om een foto te plaatsen
@ Ludora (en Beertje86): Ik ben wel 1,86 lang. Ik geloof wel dat dat scheelt hoor. Maar ik heb het vooral op buik en heupen zitten. (en die heupen zie je lekker niet als je een foto van de zijkant maakt) Ben afgelopen tijd ruim 10 kg. afgevallen, had anders BMI gehad van bijna 38. Ik mag nu in principe thuis bevallen (in onze regio geldt dit tot BMI van 35) maar ach, dat zie ik dan wel weer haha. Ik wil eerst maar eens een echo, die heb ik nog niet gehad. En wel van genieten hoor! Ik vind het ook best jammer dat ik niet eerst een klein bescheiden buikje ofzo ga hebben of mooi strak (positie)spijkerbroekje maar ik ga mijn weg er wel in vinden met hopelijk in mei een prachtig kindje!
Dat is ook heb belangrijkste niet hoe je de komende maanden doorkomt, als beauty of als rolmops (hahahahahahaha sorry) maar wat er naar 9 maanden uit komt!!!!!!
Tjah... was ik ook maar 1.86 man! Haha... Nee joh.. vind het allemaal wel goed zo.. ondanks mijn gewicht, buikje en soms zo klotegevoel ben ik blij met mezelf! Heb mezelf al als doel gesteld dat wanneer de kleine er is.. en ik geem borstvoeding meer geef oid.. dan wil ik echt heel graag naar maat 44.. nu schommel ik wat tussen 3 maten! Dan wil ik gewoon echt maat 44 goed zit! ipv knijpen.. haha! Want dan koop ik liever een maat groter.. Maar... hiero mag je trots zijn op alle buikjes die er zijn!! Helemaal mee eens Ludora... als dr maar een mooi gezond beebje uitkomt!
Hallo dames, Ik was hier even aan het lezen om mijn buikje te vergelijken met die van jullie. Ben na een miskraam in juli 4 weken en 2 dagen zwanger nu, dus helemaal blij. Dit wordt ons 2e kindje. Ik zag de ticker bij Priscilla4 en vond die zooo leuk! Ik ben naar de website gegaan maar dezelfde staat er niet om te maken. Kun je me helpen Priscilla4? Thanks!
Ik heb vanmorgen weer een foto gemaakt. Het kleine bolletje is nu blijvend. Ik zal hem er vanavond proberen op te zetten want via mn tel lukt dit niet.
Oke, het is definitief: ik heb een buik!! (en tieten) Ben afgevallen, vet is van de heupen af, en plakt nu op mijn voorkant. Haha. Is wel zwaar trouwens Kan nu definitief mijn gewone broeken niet meer aan, panty's zijn écht te krap en zelfs mijn slobberleggings drukken... Dat wordt in de onderbroek over straat