@bezigbijtje ik zie geen buik hoor, verkeerde foto??? neee, geintje gaaf joh!!! dat is al meer buik al mij hihi
Gaaf hoor BB!!! En jij hebt nog het excuus dat het er 2 zijn.. Dat heb ik niet he.. Maar toch ook al zo een buik... Morgen verjaardag bij me vader.. zou ik het kunnen verbergen? Maar ruime blouse aan denk ik...
was met een vriendin eten en ineens vroeg ze zich af of ik zwanger was... heb gauw het onderwerp veranderd.. hadden net gegeten dus iets vollere buik maar hier het resultaat!! op de ene foto heb ik een tuniekje aan die vind ik het meer zichtbaar maakt dan wanneer ik heb uit heb... maar goed... komen ze ben er wel trots op overigens!!
Probeerde vannacht te reageren via mijn telefoon, maar helaas gaat dat niet. De echo was goed, hartje klopte al goed. Ben wel 6 dagen terug gezet. Maar had ik zelf zo al berekend in het begin. Maar mijn HA zei van nee dat klopt niet, ze rekenen altijd vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie. Ja dat kan wel kloppen, maar mijn eisprong was een stuk later dan normaal, dus heel mijn cyclus. Ach ja, had gewoon mijn eigen gevoel en berekening moeten volgen. Valt toch wel tegen als je denkt 8 weken en 2 dagen te zijn, en nu dan 7 weken en 3 dagen... Met 10 weken weer een echo Als mijn nachten erop zitten zal ik weer eens een foto maken van mijn buik.. Als zelfs de vk zegt dat ik al een flinke buik heb voor hoever ik zwanger ben.. kan ik me lol op met het verborgen houden denk ik hahaha
Juist om die reden probeer ik vrienden een beetje te ontwijken de laatste tijd. Pas met 10/12 weken weer afspreken zodat je niks verborgen hoeft te houden! Maar je begint al een mooi buikje te krijgen hoor! Met recht dat je er trots op bent! Een vriendin (opleiding tot vk) was hier van de week en vroeg zich al af waarom ik geen alcohol dronk.. Tja, dan kan je weer keihard liegen! En als ik ergens een hekel aan heb... juist!... liegen! :x
En daarom ben ik zo vreselijk blij dat we de hele maand oktober geen verjaardagen hebben. In sept wel wat gehad maar was ik nog maar net zwanger. Maar ik heb in de avond zo'n dikke buik. Eerstvolgende verjaardag is begin november weer en dan hebben we het al verteld. Zelf ben ik half november jarig, ben dan 14 weken en ga wel even leuke kleren kopen daarvoor. Ik kan al wel positiekleding gaan kopen want broek over de buik voelt echt niet lekker! Heb zelf ook bloedhekel aan liegen maar er staat een saunadag gepland over 2 week (een dag na de echo, maar moet 24 uur van tevoren afgezegd worden) En wij willen het niet eerder vertellen dan na de echo. Dus toch helaas maar smoes verzinnen.....
Goedemorgen dames, Hier is mijn buikfoto dan, net genomen , ben al wat flinker van mezelf maar zie wel een zwangerschapsbuikje Misschien gaat het bij een derde wat sneller
Mooie buikjes allemaal. Ik heb ook weer een buikfoto gemaakt maar nog niet op de pc gezet, als ik vandaag zin heb zal ik m eens plaatsen
Mijn buikje, hij groeit echt ontzettend! Dit is alweer een paar dagen geleden en hij is nu weer gegroeid. Volgens de echo mevrouw en de vk ligt mijn baarmoeder erg hoog.. Kan bijna mijn broeken niet meer dicht doen..
mooie buikjes meiden.. tjah weetje als ik 11 weken ben ga ik het maar gewoon bekend maken hoor!!! vind het oo zo moeilijk om te liegen enz...
Bekijk bijlage 188817 Bekijk bijlage 188818 Ik kon het niet laten om toch te laten zien hoe erg ik mijn buik moet verstoppen hahaa Vanmorgen na mijn werk gemaakt, geen volle blaas of wat dan ook... 7 weken en 3 dagen...
@Sam4Hope... weet je zeker dat het er geen 2 zijn meid?! Wat een lekker buikje heb je al zeg... met 7 weken! Andere meiden.. ook mooie buikjes zeg! En allemaal al zo duidelijk..!! Ik heb vrij veel buik van mezelf.. ik zie wel dat er iets anders is.. maar neuh lijkt nog niet echt zwanger ofzo! Miss komt dat nog komende weken! Meeste van jullie zijn toch net iets verder dan ik..!
@sam wauuuuuw!!!! snap dat je moeite moet doen het te verbergen hahaha @beertje komt vanzelf meis... kijk maar in mn albums bij mij begon het ook opeens zichtbaar te worden!!
wauw wat een mooie buikjes al. Ik ben ook een mei 2012 mama en mijn buik is nauwelijks meer te verstoppen. Heb nog geen foto gemaakt, want ben pas 7 weken. Maar zal gauw eens een foto maken en komen showen
Uhm tja, net zo zeker als de verloskundige denk ik.. Hebben samen gekeken verder, en zagen toch echt maar 1 kloppend hartje en mini wurmpje! Hahaa Maar is inderdaad al lastig dat verstoppen!! Zittend wat makkelijker he, arm ervoor enzo.. Maar jeetje, niet normaal zo vroeg al... Maar ben er trots op hoor! Hoop alleen dat het niemand anders opvalt.. Maar kan haast niet anders, ben altijd slank en heb nooit een buik gehad!!