Ik heb helemaal geen positiebroeken, heb steeds lage heupbroeken gedragen en nu dus lekker een joggingbroek. Ik ga toch niet veel meer weg en hij staat op zich goed (is geen flubberding) en zit heerlijk!
Heb nooit lage broeken kunnen dragen, zat echt niet lekker, of als ik ging zitten had ik zon mooie naad haha! Loop al vanaf 8 weken in positiebroeken Heb er nu nog maar 1 of 2 die lekker zitten helaas...
oooow gelukkig het ligt dus niet aan mij!! ik had een positiebroek van miss etam.. was een hele stugge stof.. laatst met veel moeite aangekregen zit dat kreng toch helemaal niet lekker.. loop nu in leggings en jurkjes of een soepele rok
hey meiden! even een update vanuit mijn kant. op 8-5-12 zijn michel en ik door middel van een spoed keizersnede om 20.01 de trotse ouders geworden van onze zoon Jesse Alexander Borg. hij weegt 3925 gram en is 53 cm. gisteren mocht hij al uit de couveuze en vandaag mag hij voor het eerst in bad. zodra ik uit het ziekenhuis ben zal ik uitgebreid verslag doen over alles want het was vrij heftig. bij deze wel een foto van onze knappe man .
Wat een mooi ventje. Gefeliciteerd!!!! En 8 pond, dat voor 38 week. Flinke! Hoop dat je goed herstelt.
@ Calice: gefeliciteerd met jullie zoontje! Wel een flinke jongen voor 38 weken! Fijn dat hij gisteren uit de couveuse mocht en vandaag lekker in badje. Geniet ervan en hopelijk heb je een snel en goed herstel, zodat je snel naar huis kunt en lekker kunt genieten van je gezinnetje.
Haj Calice! Wat een knap ventje! En idd lekker groot he! Was zeker de grootste op de afdeling met couveuses hihi. Fijn dat ie er weer uit is. Hoop dat met jou ook alles goed gaat. Geniet van elkaar! xxx
Calice, ook hier gefeliciteerd! Hopelijk mag de rest ook snel haar kindje in de armen sluiten...kan hier iig niet wachten! Mijn buik(je).
Calice: Mooi mannetje, geniet ervan! Voor de rest weer mooie buiken gezien. Magdalena: Heb jij je beebje al in de armen?
Nog niks van Magdalena gehoord, ook niet in mei-topic Gaan er maar vanuit dat ze aan het genieten is van haar kleintje
Oh Calice knap kindje!! Groot voor 38 weken!! Ben benieuwd naar je verhaal. Verder weer mooie buiken. Morgen maak ik er ook nog een, dan is t 3 weken geleden dat ik de laatste foto maakte. Ik hoop dat t dan ook de laatste foto is.
Wat een mooi mannetje Calice, gefeliciteerd! Wat hebben we weinig buiken staan? Ik zal er nog ff eentje plaatsen van gisteren
Vind ik leuk Echt een mooie buik en mooi figuur ook nog!! Jij bent volgens mij na je bevalling meteen weer 'de oude' qua figuur!!
Heb je het nou over mij? *kijkt achter zich* Ben wel 15 kilo aangekomen hoor Mocht je het écht over mij hebben, thanks voor je complimenten!