@Magdalena Gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Mooi nieuws! Verder hoop ik, net als vele andere dames, dat dit mijn laatste buikfoto is...
hallo lady's van mij geen buikfoto's meer die gevuld zijn, want we zijn gisternacht de trotse ouders geworden van een prachtige 3e zoon!
Pat; wat pas je shirtje nog goed hihi Hopelijk voor jullie de laatste buikfoto meiden! Hier weet ik dat het de laatste is...zal em zo ff plaatsen...
Mooie (hopelijk laatste) buiken weer. Ik ga dadelijk aan mijn moeder vragen of ze er hier nog 1 maakt. Gefeliciteerd met de 2 geboortes, 2 jongetjes, de jongens lopen voor onder de mei-mama's. Heitje, jij succes!! (ben de datum kwijt, of wisten wij die niet )
Sam haha ja gisteren verbrand en nu nog steeds rood! Ludora, datum hebben we niet bekend gemaakt nee...maar het komt nu wel heel dichtbij!
Mooie buiken weer dames! Prachtig! Ik zal deze week nog eens een lege buikfoto maken... Misschien leuk...
Nou hier dan ECHT mijn laatste buikfoto Vorige week Deze week Ik dacht dat kindjes aan het eind niet meer zo groeiden....Nou mijn buik wel volgens mij haha
En een totaaloverzicht van hele zwangerschap gemaakt Beetje klein maar wel duidelijk toch? Van 7 week tot 41 week
Mooie serie Child en je buik lijkt inderdaad nog wel flink gegroeid deze week. Bij mij lijkt het echt stil te staan. Kleine beweegt zich suf, dus maak me geen zorgen. Ze verwachten sowieso niet zo'n muiter, maar een pond of 6. Bovenaan steekt het een beetje af, komt door mijn broek.
Thnx allemaal Hoop niet dat het betekent dat kindje nog groeispurt heeft gemaakt, was nl. echt niet nodig @Mykelti: Best bescheiden buik voor 38 week ofnie?
Ja, heel erg...soms als ik zeg dat de kleine ieder moment geboren kan worden krijg ik heel rare blikken...als ik mijn jas aan hebt, zie je het ook eigenlijk niet. Alleen aan mijn waggeltje dan.. Ben 21 kilo aangekomen, maar het is ook de vraag waar die gebleven zijn. Van mezelf een flinke tante, maar met weinig buik. Denk ook dat veel mensen denken dat die buik van mezelf is. Ook wel eens leuk om het vooroordeel "zwaardere vrouwen krijgen grote/zware kindjes" eens tegen te gaan.