@calice... dank je!! en wat een onwijs leuke lieve foto van jou en je vriend!! ook leuk om er nu een gezicht bij te hebben!!! en wat een leuke buik!! jullie zien er ook helemaal trots uit!!!!
Calice, mooi buikje al hoor! Hier niet heel veel verschil met vorige week. Minimaal. Hier een foto van vanmorgen.
Bekijk bijlage 191145 Bekijk bijlage 191146 Hier weer nieuwe buikfoto's. De eerste is van 1,5 week geleden en de tweede van gisteren.
Lief bolletje hoor, spannend hé Ik ben moe en inactief, ga veel te weinig naar de wc dus heb n opgezette buik maar t zullen mn darmen zijn...... Ik maak vrijdag n foto........na de echo....... Trustuh mamma´s nog 3 nachtjes.....
Dit zijn mijn foto's van vandaag Ietsje dikker dan met 8 weken, maar je gaat het wel al zien met kleren aan
Wat mooi bezigbijtje! Ik volg de mei mama's niet meer zo. Gaat het al wat beter? Buikje groeit goed in ieder geval!
meiden wat een mooie buikjes! ik merk dat mijne toch ook wel begint te komen hoorn en t is nog allemaal zo pril! wel leuk!!
Hoi meiden, Wauw, al echte buikjes. Ik ben helemaal aan het einde van mei uitgerekend dus de meesten van jullie lopen iets voor op mij. Als ik dat zo zie, ben ik benieuwd of ik het nog twee weken zal kunnen verbergen...