Hier nog geen bolling te zien!! Voel wel mijn bm boven mijn bot uitkomen als ik op mijn rug in bed lig, dus denk dat het niet lang meer gaat duren!
Bekijk bijlage 191937 Bekijk bijlage 191938 Links mijn buik bij vier weken, rechts bij acht weken. Ik zie geen weinig verschil... Ik heb een beetje bolle buik van mijzelf. In mijn blootje zie ik het wel dat het een beetje 'vadsig' oogt. Een beetje zoals toen ik een half jaartje geleden nog een kilo of vijf zwaarder was
Hihi... Dat is leuk! Ik doe voor zekerheid ook maar niet dit soort jurkjes aan naar mijn werk. Ben trouwens benieuwd meiden: zijn jullie al aangekomen? Ik ben n pondje afgevallen. Dat valt me mee, want ik ben niet misselijk dus spuug niet dus was bang eteen al aan te komen. Ik eet de hele dag kleine beetjes en dan is t best lastig inschatten of je meer of minder eet dan anders.
Hier nog niet aangekomen. Was in de weken dat ik misselijk was en weinig trek had iets afgevallen, maar eet inmiddels weer als anders en zit nu weer op mn oude gewicht.
Ik moet ook nog een foto maken deze week, misschien vanavond, of van het weekend.. Aangekomen? Heb eigenlijk geen idee. Zou elke week op de weegschaal moeten staan voor me zwangerschapsdagboek mja.. haha Heb niet het idee dat ik ben aangekomen eigenlijk, maar je weet nooit he...
Nee nog niet aangekomen maar kan dat al zo vroeg? Ben wel 3kilo afgevallen. Vanaf week 6 alle dagen niet lekker.
Hier ook alleen afgevallen, 3 kg. Heb het idee dat mijn darmen nu weer rustiger worden en mijn buik minder dik, dus zal aankomende week weer es een foto maken om het 'bewijs' te leveren.
Hihi, 'drempel' Mooi hoor! De laatste is van vandaag. Dacht dat ik niet zo veel gegroeid was of zelfs geslonken, maar dat valt tegen/mee! Geloof dat ik er al aan wen Zal straks nog even een kleding-aan foto maken, het lijkt zo heel wat maar ik ben lang (1.78) dus volgens mij valt het met kleding aan wel mee...
@muisje dat begint al een echt zwangerschapsbuikje te worden leuk!!! @yupgup jeetje jij krijgt ook al een mooie buik echt leuk om dat verschil te zien!!!
Leuk is dat he? Waar is jouw buikje? Hier nog 1 met kleding aan. Shirt stond strak dus mijn taille is even verdwenen, maar afijn het geeft al een aardig beeld!!
het is niet zo een mooie foto zelf gemaakt en daar ben ik niet zo handig in deze is van zaterdag mijn vriend moet er weer 1tje maken hihihihi
Dank jullie wel Miffy mooi buikje ook al hoor! Heb je het al verteld? Want volgens mij kan je het niet meer goed verborgen houden Yupgup, ik zie ook verschil hoor! Mooi hoe dat in 2 weken kan groeien zo hard
hier is het inderdaad al bekend maar had ook al buik van mezelf hoor maar begint nu wel op te zetten hihihihi overigens voel ik me baarmoeder al flink boven mijn schaambot uitsteken, en me vriend ziet dan dus ook al echt
meiden wat een enorm gave buikjes!!!!!!!!!! super mooi!!!! ik zal vanavond weer een foto maken!! kwa aankomen.. geen idee ik sta ooit op de weegschaal haha