Buikfoto's ruim 14 weken Het lijkt nu harder te gaan als bij ons 1e kindje! Ik ben nog weinig aan gekomen, maar eet ook veel minder als voor de zwangerschap(wel gezond, juist de lichte dingen, fruit groente etc)
ik wil mijn buikje er wel op zetten maar die zit nog vooooooolll met striae van de vorige (7 maanden geleden bevallen...) vind het lelijk hahaha
Het is wel op z´n zij te bekijken dacht dat er groot verschil was, maar valt mee, het is ronder lijkt wel 8 weken Bekijk bijlage 192785 10,3 weken Bekijk bijlage 192781
Weer mooie buikjes dames! Ik heb me foto al gemaakt hoor, moet hem alleen nog even op de laptop zetten en dan hier plaatsen.. komt morgen of overmorgen (als ik weer eens tijd heb en/of vrij ben) Tot dan!!
Oh muisje, ik dacht dat dreamerfly zei dat ze 2 mei was uitgerekend en 14 weken zwanger was. Maar jij reageerde ipv dreamer. Snapte het al niet
yupgup, wat groeit je buikje hard zeg!! Miffy, ook al een duidelijk buikje zeg . dreamerfly, wederom weer een mooie buik zeg! Pat, wat ene duidelijk verschil al! mooi! Ik heb ook maar eens een nieuwe foto vanaf de zijkant gemaakt , wist niet dat het zo hard was gegaan.
Jeeee Calice, je hebt een bolletje! Aaaahhh Shirtje staat nu ook strak he, wat lief! Tijd voor positiekleding?
oude broeken krijg ik niet meer dicht dus een positiebroek heb ik al aan. Maar moet inderdaad ook maar positieshirtjes gaan scoren haha, anders heb ik straks allemaal uitgelubberde kleding.