Jaaaaa dat wordt nu echt goed zichtbaar!!! Ik had gister een foto moeten maken, maar ik zal t morgen weer even doen!
Zo, zal mijn foto's ook weer eens komen laten zien.. Bekijk bijlage 193104 Bekijk bijlage 193105 9 weken en 3 dagen... @ Calice: wat een verschil zeg, geweldig!!
Wauw ik ben nu ook 9+1 weken, maar je ziet niets. Gister bij de echo bleek dat de baarmoeder erg naar achteren ligt, wij moeten dus nog even wachten op een buikje.... Maar meiden wauw, met zo'n buikje ben je echt op en top zwanger!!
Wauw! wat een mooie buikjes zie ik, erg leuk. Vandaag had ik een gebreid jurkje aan naar mn werk, ik vind dat je het duidelijk kunt zien en was daar ook bang voor (heb niet veel kleren op dit moment die nog lekker zitten). 1 collega die het weet zei, je ziet het alleen als je het weet, was ik weer even gerust. Met 12 weken ga ik pas weer een foto maken en hier plaatsen.
Ik voel mijn baarmoeder net boven mijn schaambotje zo uitsteken, niet zo heel erg nog hoor. Maar mijn buik is gewoon ontzettend opgezet. Darmen he.. haha En zag daarstraks dat mijn navel er ook al anders uitziet... weird!!!
Hiebij mijn buikje bij 13 weken en 1 dag. Groeit goed, toch? Afgelopen maandag bij de VK het hartje weer gehoord. Zo leuk en fijn!
Dank je child. Ik heb altijd wel snel een bolle maag, maar nu is het zo leuk dat de onderkant ook rond wordt. Ben er ook erg trots op!
Off topic: op mijn banner is mijn ooievaar al voorbij 15 weken, met 13,5 wk zwangerschap. Ik zie dat dat bij deze banner ook zo is! Iemand enig idee hoe dit kan?
Ach, misschien omdat je hem anders amper ziet bewegen? Weet het niet, maar er staat toch onder hoe ver je bent... Niet te letterlijk kijken haha
Foto is helaas niet zo scherp, bleek pas op mijn pc. Maar geen zin om een andere te maken. Vanavond gemaakt, 10 weken en 4 dagen Bekijk bijlage 194885
Zo leuk om die buikjes te zien groeien. Ik loop ook echt vol trots met mn buikje rond. Mensen die niet weten dat ik zwanger ben, zullen wel denken dat ik mn buik wel wat meer mag afkleden...hihi. Op dit moment kan het me dus gewoon niet schelen wat anderen denken, terwijl ik me dat normaal echt wel aantrek. Hierbij mn buikje van gisteravond, dus 10 + 6
Mooie buikjes!! Vmb,ik heb zelf fors overgewicht maar nu wel al een ronde toeter.Toch zie ik sommige mensen denken en twijfelen,dan laat ik ze maar lekker haha
Zo hierbij mijn foto van vanmorgen. Werd ook wel weer tijd want laatste is alweer 2,5 wk geleden ofzo.Begint echt wel te veranderen (zie ook album van vorige buikfoto's) Ik wil nog es proberen alles naast elkaar te zetten maar ben niet zo handig met paint. Bekijk bijlage 195004