buikfoto's mei 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bezigbijtje, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik vind hem echt super!!!
    en dus ook wel slim.......

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    wat leuk dat ze ook zo mee denkt!! jah vind m errug leuk!!!!

3. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Ik heb mazzel dat ze zelf een dochtertje heeft. Ze heeft wat "problemen" gehad in haar zwangerschap, waardoor ze na 3 maanden al in de ziektewet zat. Ze kwam 40 :$ kilo aan en dat kon ze lichamelijk even niet bijbenen dus. Maar hierdoor heeft ze dus idd heel veel begrip en krijg ik alle ruimte om het lekker rustig aan te doen. En ik moet zeggen dat ze bij Jumbo goed hebben nagedacht over die buikband, heb in nog geen enkel ander bedrijf zoiets gezien. ( uhm ja, ik ben een echte Jumboriaan, hihi )

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hahaha gaaf hoor!!!

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    40 kilo :$:$:$:$:$:$:$
    ik hoop niet zoveel aan te komen
    maar ben nu nog lichter als begin gewicht

6. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Ik moet er ook niet aan denken hoor. Ze is inmiddels wel al het gewicht weer kwijt, maar daar heb ze echt hard aan moeten werken. Ik zit ook nog niet op mn "startgewicht", maar verwacht dat dat niet lang meer duurt.

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi meiden, wat een leuk topic! Even kort voorstellen; we hebben een zoontje van 5 jaar en 2 maanden en na een lange periode van zelf "oefenen" zijn we via een vruchtbaarheidsbehandeling zwanger van een tweeling. Natuurlijk hier even mijn "buikje" showen ;) Deze is gemaakt met 13 weken.

8. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    WOEHOE !! vandaag had ik weer een controle bij de Vk..
    en alles was weer goed, hartje geluisterd voor het eerst...
    de vk kon mijn buik al goed voelen...
    helemaal in de wolken, heb zonet de pers-bericht eruit gegooid op hyves enz....(de naasten waren al op de hoogte)

9. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Gefeliciteerd magdalena, met dit goede bericht!

10. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
  11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Mooie buik Silliej!!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik krijg ook 2ling:D

jij bent net weekje verder....

wat leuk! Hoe voel jij je?

Ik ben van week 5-12 dood ziek geweest. Alles kwam eruit. Daarom na week 9 ook geen foto gemaakt meer want alles ging er juist af ipv buikje erbij. Ik ben sinds woensdag niet meer aan het spugen en merk het meteen aan me buik. Ik werk al 3 weken niet meer. Maar ga wel weer bgeinnen. Maar eerst rustig afwachten of dit gewoon een paar goede dagen zijn en het weer terug komt (ben zo bang!) of dat het echt precies met de 12wkn grens verdwenen is.....

ik dacht dat ik me buikje hier gister geplaatst had maar niet dus.... komt hij alsnog!!! Deze is met 12 wken. In mijn album staat die met 9wkn de laatste genomen toen...

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik zie hier echt fantastische buiken voorbij komen, maar ik zit qua buik echt te wachten tot hier eens wat actie komt. Ben nu 15 weken zwanger en zie nog bijna niks :$

Ben ook nog geen gram aangekomen en ben niet misselijk. Eigenlijk zou ik dus heeeeel blij moeten zijn, maar zo'n buikje lijkt me zo leuk! Ik eet ook niet meer dan anders en ben wel wat meer gaan sporten, dus denk dat het op die manier te verklaren is. Ben uitgerekend op 4 mei.

Waarschijnlijk gaat hij over een paar weken wel exploderen :D
    Wat je wel aan buik ziet op deze foto, heb ik in niet zwangere toestand ook :D

Bekijk bijlage 198154

14. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Wat een mooie buiken allemaal zeg. Fijn dat jij je weer iets beter voelt bezigbijtje. Ik hoop dat je snel echt kunt gaan genieten van je zwangerschap!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mooie buikjes meiden!!!!

Ik moet weer hetzelfde zeggen: Hier nog steeds geen uitbuik-verschijnselen. Ben van de week bij vk geweest en ben zelfs een kilo lichter als 6 weken geleden. Maar kan nu toch niet lang meer gaan duren.

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    mooie buiken meiden!!!
    en bb blij dat je je weer wat beter voelt!!

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Zo weer een maand verder. Ik ben nu 12weken.
    Wat een flinke buiken zie ik al voorbij komen! Kom ik met mn bescheiden buikje en ik voel me soms al aardig dik haha.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeej meiden, wat een mooie buikjes!

Hier nu bijna 12 weken, maar niets te bekennen. Heb wel overgewicht en dus een richeltje van mezelf. Daaronder voel ik wel een beebricheltje, maar die is nog niet echt zichtbaar.
    Voel ook mijn bmm niet bij mijn schaambot, dus mss draag ik erg naar binnen? We wachten rustig af!

Luisteren wel om de paar dagen naar de kleine met de Angelsounds, ideaal! :)

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hoi meiden, ik ben aan het wachten tot mijn fotos in me email verschijnen zodat ik die hier ook kan plaatsen.

Moet zeggen dat mijn buik wat minder dik is, wat te verklaren is doordat mijn darmen weer werken zoals ze horen te werken. Dus niet meer zo opgeblazen als voorheen.
    Wel voel ik dat juist daaronder, waar je blaas zit, nja zat, dat dat steeds boller wordt. Dus mijn buikje is weggezakt hahaa

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Drama dat verzenden via me telefoon.. nou 1 is er binnen.
    Die zal ik dan maar erop zetten!

Ziehier, mijn minder dikke buik
    12 weken en 4 dagen
    Bekijk bijlage 198592

Deel Deze Pagina