Hallooo, hier weer even een update van mij: Bekijk bijlage 204618 Wooow zie al veel bollere buikjes voorbij komen!
Ik zie dit topic nu pas! Wat leuk om op deze wijze een beetje met elkaar te kunnen vergelijken zeg. Wat een onderlinge verschillen zijn er te zien, zelfs bij meiden die relatief dicht bij elkaar zitten. Erg grappig! Ik ben nu 18+4 weken en zal dan ook maar wat plaatsen. 1 foto van het begin, 1-09-2011 (5 weken) en 1 van 1-12-2011(17+6 weken). Dan is goed zichtbaar hoe ik ben gegroeid!
wauw heitje en esssie groeit goed heh!!! lizz ook een mooi verschil!! en welkom!! @hier collega;s zegen het steeds meer te zien zelfs vanaf de achterkant haha zaterdag weer foto maken!!
Mooie buiken meiden! Misschien maak ik vanavond nog een foto. Je kunt t nu wel zien, hoewel met een wijd tshirt is het op de sportclub nog steeds niemand opgevallen. Of ze zeggen er niets van... Ben dan ook nog geen kilo aangekomen, met 15 weken.
Wow, wat een buiken weer zeg. Voor mn gevoel was mn buik de laatste tijd minder hard aan het groeien, maar ik zie em dan ook elke dag. Het zal dus wel de gewenning zijn. Mn vriend heeft net twee nieuwe foto's gemaakt, maar kan zeggen: Wow, ook ik heb echt een groeispeurt. 16 weken:
Haha het is een rokje (toch?) en lag idd bij de t-shirts. Als ik weer bij de Hema kom ga ik toch nog eens kijken, misschien is het wel een topje
Mooie buiken zie ik voorbij komen! Denk dat mijn buik te vergelijken is met die van Essieee. Mn buik begint nu toch echt wel wat te groeien en ook zo leuk dat mensen in mn omgeving het ook opvalt. Zondag plaats ik weer een foto!
Over het rokje, shirtje buikband verhaal.. Volgens mij zag ik dezelfde bij de MissEtam, en is toch echt een buikband!! Maar, zo brengen jullie me wel op een idee, hou niet van die stapless topjes, maar nu wel een idee om ze gewoon om te buik te doen!!!
Leuk om te zien allemaal! Ben 1 mei uitgerekend (Ja, dag van de arbeid..ha ha..).We stellen het maken van foto's steeds uit, maar als ik dit nu allemaal zie moet het er toch maar eens van komen..Ik ben zelf redelijk slank..correctie..was...en zie nu de weegschaal voor het eerst in m'n leven boven de zestig kilo komen. M'n superslanke zusje werd tijdens haar zwangerschap ook gigantisch dus ik ben benieuwd hoe ik uiteindelijk word..ha ha..ach..ik zie het wel. Mooi hoor allemaal!
Oke, ik ga meedoen.. Weinig te zien nog. Morgen 18 weken en tweede kindje.. Had de hoop dat het nu wat sneller zou groeien niet op de rommel letten... net uit bed!
Jazzlyn, welkom! Toch al een mooi klein buikje! En ach, dat groeien gaat straks vast ineens harder dan je zelf kan bijhouden.