buikfoto's mei 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bezigbijtje, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Essie, mooi bescheiden buikje heb je!

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Kanshebber, we hebben gelukkig al een zoontje van ruim 5 jaar rond lopen (zie onderschrift). Met hem een onbezonnen zwangerschap zonder ook maar enige klachten gehad. Ook nooit ook maar 1 moment gedacht dat het ook anders zou kunnen gaan. Dat zal een eventueel volgende keer wel heel anders zijn.

3. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @missq, net je verhaal gelezen over je ziektebeeld en hoe je het ervaren hebt. Niet te bevatten meid wat je hebt meegemaakt! Dat zoiets dus kan sluimeren in je lijf, brrrr. Frustrerend ook dat je niet weet hoe je het bent opgelopen!
    Fijn dat het je helpt om van je af te schrijven, vooral doen ook! We zijn er voor je! Ik hoop voor je dat je gauw bent opgeknapt en kan stoppen met die zware medicatie.

4. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Dat lijkt me inderdaad heel frustrerend, je hebt geen 'zondebok' die je de schuld kunt geven en geen enkele verklaring. Lastig om zo te verwerken. Ik ben na mijn miskraam ook heel boos geweest; maar niets/niemand waar ik het op kon richten. Ook geen voornemen om de volgende keer iets anders te doen, want alle leefregels in acht genomen, verschrikkelijk. Ook ik vond mijn huidige zwangerschap heel eng in het begin. Keek echt uit naar de 12 weken, wanneer ik de grens van vorige keer voorbij was. Maar het hielp mij wel om te bedenken dat de kans dat je twee keer een miskraam achter elkaar hebt, heel klein is (en in het geval van jouw infectie lijkt die kans me nog kleiner). Maargoed, eerst maar even goed voor jezelf zorgen lijkt me :) .. Liefs

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Helaas hier in 2008 2 x een miskraam gelijk achter elkaar gehad, kans was heel klein dat het de tweede keer ook mis zou gaan.

In het begin van deze zwangerschap met overstimulatie in het ziekenhuis gelegen (met maar 3 bevruchte eitjes), die kans was 0,5 tot 2 %. Nu die infectie... ook zo'n kleine kans dat het fout zou gaan......

Heb van manlief wel een staatslot voor de oudejaarsloterij moeten kopen (kopen we normaal nooit), maar omdat alles zo'n klein percentage is...................... who knows??

6. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Pff tsja, dan weet ik ook niets meer te melden om te relativeren :( .. Hoop dat je minstens met jullie staatslot ook onderdeel bent van een klein percentage dat die mag winnen!

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is lief Eva!

knufff

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MissQ, jeetje meid wat heb jij mee moeten maken zeg!!! Wil je heel veel sterkte toewensen komende tijd!
    Ben wel geschrokken van je berichten. Hoe kwetsbaar het menselijk leven wel niet is, niet alleen voor je kleintje(s) maar ook voor jezelf.

Hier even een buikfoto van mij met 20 weken. Toch wel een mijlpaal. Wel tegenstrijdig met de berichten van MissQ :(.

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    MissQ,wat een heftig verhaal zeg.Ben er gewoon even stil van..Het moet echt heftig geweest zijn,voor jou maar ook zeker voor je naasten die het mss wat meer bewuster meemaakten als jijzelf.
    Niet precies het hoe en waarom weten lijkt me echt enorm frustrerend.Ik hoop dat je die duidelijkheid alsnog gaat krijgen.

Goed dat je er wel over kan praten en dat mag hier altijd natuurlijk.Ik heb respect voor je MissQ!

10. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ skaya je begint nu toch wel een buikje te krijgen, leuk!

@essie mooi buikje hoor, die van mij is ook ongveer zo. Langszaam begint het toch te komen.

@missQ jeetje wat een moeilijke tijd voor jullie. Wel fijn dat je je op het forum een beetje je verhaal kwijt kunt. Doe vooral wat goed voor je voelt! nogmaals sterkte.

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Essie en Rose, jaaaa we zijn nu toch wel op de helft en die kleine begint toch wel flinke proporties aan te nemen. Word tijd dat die buiken onze darmen enz weer wat ruimte gaan geven en die buik een beetje naar buiten gaat komen.

Plas me nog steeds gek als ik sta en loop. Zittend en met slapen gaat het prima, maar lopen moet ik echt bijna elk kwartier! Geen leuk gezelschap om mee te gaan shoppen of wat dan ook :p

12. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Bezigbijtje, wat een bescheiden maar mooi buikje zeg. Als je bedenkt dat er 2 baby`s in zitten.
    @ MissQ: mooi gedichtje. Echt super mooi geschreven.
    Maar wat een heftig verhaal zeg. Vooral ook omdat je niet weet hoe je aan de bacterie bent gekomen. Kan me goed voorstellen dat het eng is om straks weer zwanger te zijn.
    @ Essie en Skaya: wat een mooie bescheiden buikjes. Het begint langzaam te komen.

13. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    skaya... woooow eindelijk!! maar het zegt niets hoor ken iemand bij wie je het ook haast niet zag en in 3 weken tijd ineens een flinke buik kreeg...

14. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    skaya.... das een bescheiden buikje... kan ineens komen hoor !!

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik zit met open mond te lezen missQ, respect voor je.... wat een regelrechte hel!! Mijn god.... Respect voor je!!

Skaya zeer bescheiden buikje!! Maar wel fijn dat er nu iets komt!!

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    goedemorgen !!!

wil toch graag ff ons jochie "showen" !!

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Magdalena, gefeliciteerd, mooi! Maaarrrr.... Dit is het buikfoto's topic, wil je gewone foto's en andere onderwerpen in het meimama's topic plaatsen? Tnx!

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    gaaf magda!! maar idd yupgup heeft gelijk..

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    net nieuwe buikfoto gemaakt met 21+1
    het lijkt nu al wat meer te komen
    ondanks dat het mij nog steeds niet zoveel opvalt blijkt het anderen dus wel op te vallen omdat ik toch afgevallen ben in het begin en dat dus toch wel te zien is waardoor mijn buik meer opvalt
    fijn dat de hele familie dat vertelt met kerst :D

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Miffy, jaaaaa ik zie het duidelijk groeien hoor!!! Leuk!!

Magdalena, Dat is zeker weten een babyboy! Kan niet missen!

Deel Deze Pagina