Mooie buiken weer! Iemand zei iets over een holle rug,dat viel me ook al op.Bij sommige is dat best extreem,heb je daar dan geen last van? Steen,haha..er staat toch echt mei mama`s
Over een holle rug, ik heb dat van mezelf al wel, maar foto's zo van de zijkant valt het extra op, en soms valt er door die foto een extra schaduw, waardoor het nog erger lijkt. Maar het valt allemaal reuze mee hoor, heb er ook geen last van. Alleen met broeken kopen hahaaa!!
bij mij ook naarmate de buikgroeit steeds meer, maar heb dat altijd al wel gehad. Echt een familie kwaal/houding ik merk er dan ook njiks van tot nu toe.
ik heb ook al heel lang een holle rug (door turnen) daardoor lijkt me kont ook nog groter als dat hij is hihihihi maar heb er tot nu toe geen last, maja heb voor mijn figuur ook nog weinig buik
Mooi bloem!!! Leuk die foto's bij elkaar!! Groeit nu ook hard!! Fijn dat je er geen last van hebt Sam!! Ik ben de afgelopen week 1,7 kilo aangekomen !"?!?!?!??! Geen idee hoe!! Damn...
Wat een mooie buikfoto's weer allemaal! Zal binnenkort ook weer eens een foto maken. Ben tot nu toe 4kg aangekomen. Heb nu wel het idee dat mijn buik echt is gaan groeien afgelopen week
hoi dames ik heb weer mooie buikjes voorbij zien komen erg leuk hier mijn buikje met 23 weken en 1 dag.
Wauw Forever, wat een buik! Prachtig om te zien! Kan ook niet wachten tot die van mij wat groter wordt hoor, al zal ik spijt hebben als het zover is hahaaaa