ik wou vriendlief overhalen om een foto van mijn buik te maken wij zoeken naar de camera konden we hem niet vinden eindelijk gevonden, geen leven in te krijgen, zelf met nieuwe baterijen niet van de week maar even mee terug naar de winkel, dit hoort niet misschien zo maar even foto met mijn mobieltje maken
lang leve de mobieltjes van tegenwoordig met camera eerste is van oud en nieuw 2e is van uhm 5min geleden
Mooie buikjes weer! Ik moet er ook weer 1 maken vergeet t steeds.. Morgenochtend gelijk naar even doen...
Zoo leuk die buiken! Mijn buik was vandaag gesprek van de dag op mn werk. Terug van 4 weken weg geweest.
Al mensen last van strepen/striemen?? Zo nee, komen die dan nog of zou je dat nu al moeten gaan zien? Heb eigenlijk geen flauw idee, heb zelf nog nergens last van. Alleen af en toe zon trekkend gevoel, of jeuk, dan weer lekker insmeren met olie!
hier 1streep door de zwangerschap, die is op het moment erg pijnlijk ik smeer 2x per dag maar ben helaas striea gevoelig....... ik had ook al stuk of 8 strepen op me buik trouwens die kwamen tevoorschijn toen ik stopte met de pil, zo opeens waren ze der maja ik heb ook maatje 42
ik heb sinds mn 8e al straie op mn benen!! dacht toen dat ik vroeger vast was aangevallen door een beest (wist ik veel hahaha *nerd* ) maar nu gelukkig (*afkloppen*) op mn buik nog niet!!
Mooie buiken meiden en wat een verschillen! Hier vragen ze rustig bij de Prenatal of het cadeautjes zijn wat ik koop, kortom nog niet veel te zien als ik niets straks aan heb. Striae heb ik al jaren, zit erg in de familie. Hopelijk nu niet meer erbij, want ze jeuken en branden idd erg vervelend. Wel een ontzettend droge huid hier die jeukt...brrr Foto is met 20+1.
Heb striae op benen en heupen sinds een jaar of 12. Tot nu toe nog niks op de buik, maar verwacht helaas dat het nog wel gaat komen.... Ondertussen de huid maar goed masseren, smeren, en veel drinken, misschien blijft het beperkt (fingers crossed!).
Heb zelf een soort pigmentstrepen op me been. Loopt van me enkel tot me bil (achterkant been)Lange streep dus en blijft altijd lichter als ik bruin wordt. Beetje gek gezicht, ik dacht ook dat ik vroeger iets had gehad hahaaa
Heb nog triemen van m'n vorige zwangerschap... helaas.... tja, en die beginnen nu wel erg te jeuken, insmeren....insmeren ....insmeren....