Meiden, wat een mooie buiken allemaal weer! Ik wil toch hier ook nog "even" mijn verhaal doen.. Net een heel fijn gesprek bij de gyn gehad. Hij verwacht ook dat de bacterie mee naar binnen is gekomen tijdens het terug plaatsen van de eitjes. Normaal gesproken is deze vorm van candida niet ernstig maar wel als hij dus mee je baarmoeder ingaat. Daar heeft hij een heerlijk nestje gehad, net als mij eitjes en heeft hij zich uit kunnen breiden tot een machtig leger. Deze hebben toen mijn baarmoederwand aan kunnen eten en zodoende in mijn bloed terecht gekomen waardoor ik een bloedvergiftiging heb gekregen. Het "fijne" van alles is dat ze me een volgende keer hier wel op kunnen testen door het afnemen van een paar kweekjes en indien nodig dit kunnen behandelen. Hij vertelde dat hij dit in al die 25 jaar dat hij werkzaam is als gyn dit nog nooit mee heeft gemaakt. In NL alleen al doen ze zo'n 16.000 IVF behandelingen per jaar en in 7 gevallen OVER DE HELE WERELD is een zelfde geval als het onze beschreven..... De arts assistent en de internist gaan binnenkort tijdens een internisten-congres ons geval bespreken, wel fijn dat er zoveel aandacht aan gegeven wordt nog steeds. Al zouden we maar 1 stel kunnen helpen aan de andere kant van de wereld die in een zelfde soort situatie als de onze zit, wel een fijne gedachte 3 februari hebben we de nacontrole van de bevalling bij de gyn en als we willen mogen we 6 weken daarna een gesprek plannen met de gyn van die over de IVF behandelingen gaat. Het begint hier aan de ene kant toch wel weer te kriebelen. Natuurlijk kunnen we Tristan en Kyra niet vergeten en al helemaal niet vervangen. Ik zei toestraks tegen manlief in de auto dat ik denk ik 2 eitjes terug wil laten plaatsen als we zover zijn om weer een IVF behandeling aan te gaan. De duo wagen laten we voorlopig nog maar even op zolder staan.
heej lieverd, wat een mooi opgeschreven verhaal. EN wat een oneerlijk stom toeval dat het dan net jullie overkomt he?! Maar ik begrijp wel dat je weer kriebels krijgt. Jullie zijn dan wel al mama en papa, maar vast houden en zorgen kunnen jullie nog niet. IK hoop dat jullie zodra jullie er klaar voor zijn weer snel een zwangerschap mogen mee maken en dat het een (of twee) mooi voldragen beeb word... als je wilt praten, je weet me te vinden he! liefs
esssie zag het!! mooi buikje!! missq jemig aan de ene kant zo enorm vals dat het jullie moest overkomen.. aan de andere kant zo fijn dat het iets is wat niet snel gebeurd en dus grote kans dat het de volgende keer wel gewoon goed gaat... ik duim voor jullie!!
Thanks, weg vetrolletje! Wel een voordeel van zo'n bescheiden buikje is dat we, ondanks dat ik behoorlijk aan de maat ben, de kleine ontzettend goed kan voelen, ook aan de buitenkant. 's Morgens ben ik net zo'n heuvellandschap...
Mykelti: Mooi buikje hoor! Die zie je echt wel. Striae: Gelukkig (nog) geen last van. Essiee: Jouw buikje begint ook al mooi te komen hoor! MissQ: Dat juist jullie dat moest overkomen... Heel veel sterkte nog ermee! Ik vindt het ontzettend knap van je dat je alweer vooruit durft te kijken.
@Essieee: mooi buikje zeg! @MissQ: kan me ook voorstellen dat het weer gaat kriebelen en natuurlijk willen jullie je kindjes niet vervangen, die zullen er voor altijd zijn. Dikke knufff
Lieve meiden, stoer dat jullie deze uitspraken durven plaatsen, het doet me goed. De kleine man is nu met manlief aan het racen op de racebaan die ze over zijn hele kamertje hbben gelegd. Ik kan er net overheen om de was weg te leggen!! Ik ben echt heel blij met jullie. Dank jullie wel meiden. -x-
MissQ, wat heftig is het allemaal wat jullie hebben meegemaakt. Dat net jullie het ergste moest overkomen wat je kan bedenken en dan door iets wat bijna nooit voorkomt. Ik vind het zo knap dat je het met ons deelt en hoop dat jullie een heel mooi kindje gaan krijgen op het moment dat jullie het grote verlies van Tristan en Kyra een plekje hebben kunnen geven. Een hele dikke knuffel.
BB, wat een mooie buik! kan goed begrijpen dat het zwaar is om nu al zo'n flinke buik te hebben. Vind je buikband ook echt geweldig . Priscilla, wat gaat jou buik hard! echt heel mooi om te zien . Miffy, die van jou gaat ook hard zeg nu! Heb nog veel meer mooie buikjes voorbij zien komen maar heb niet alle namen kunnen onthouden. Ik heb net ook nog even een nieuwe foto gemaakt .
Wauw, fantastisch, wat gaat 't hard bij iedereen! De bescheiden buikjes van een paar weken terug zijn nu toch echt weg! Hier is de laatste foto van mijn op-de-helft-buik (20w 2d). Oh en striae heb ik ook al heel lang overal last van, behalve op buik en borsten... Tot nu toe i er nog niks te zien of te voelen, hoewel ik toch behoorlijk gegroeid ben, maar ik hoop dat 't zo blijft. En anders... ach ja, een paar strepen meer of minder maken nu ook niet meer uit. Strijdwonden zullen we maar zeggen.