Wat een mooie buikjes komen er weer voorbij zeg! Leuk hoor! Ik bevind me momenteel ook in een groeispurt, maar dan in de kilo's. Ik stond vandaag weer eens op de weegschaal in de sportschool en heb dat vorige week dinsdag ook gedaan. De schade: binnen 6 dagen precies 1 kilo erbij! Waar het in het begin heeeeeel traag ging met de kilo's, daar gaat het nu in een sneltreinvaart. En eh...ik vind het he-le-maal niet erg, moet er zelfs om lachen! Ik ga zometeen de boel even poetsen hier en daarna zal ik weer eens een foto maken, eens kijken of de spurt ook aan mijn buik te zien is.
Ja klopt Yupgup, lekker naar voren! Mij hoor je niet klagen hoor haha Alleen gaat me huid nu wel straks staan zo onder mijn borsten, bij je ribben zegmaar.. das wel minder mja
Sam4hope: Dank je! Jouw buikje gaat ook goed mooi hoor! Miffy: Dank je! BB: Kom maar op met de foto! Yupgup: Het begint inderdaad al een hele buik te worden! Essieee: Mooi buikje hoor!
hoi hoi wat een mooie buikjes komen er toch weer voorbij.. volgens mij sta ik een beetje stil maar kijk zelf maar
Essieee, mooi hoor, ook al lekker gegoeid!! priscilla, groeispurt gehad?? ziet er mooi uit meid!!! Jullie buikjes schreeuwen echt van: kijk hier zit een baby in!!!! @forever ik kan je vorige foto ook niet zo 123 herineren, maar je hebt wel een mooi buik
priscilla, ff offtopic hoor hoe is het met je??? beetje de dag door kunnen komen??? zijn altijd rotdagen
@miffy was aan het werk dus het ging wel.. moet je eerlijk zeggen dat onze kleine me ook wel afleid.. als hij lekker schopt.. mis mn oma wel echt heel erg.. ze was als een moeder voor me/ons zag dr elke dag en de week voor haar overlijden zaten we er elke minuut... en dat is nu dus een jaar geleden.. heel vreemd... dit is het eerste jaar wat volledig zonder oma is... maar ook het jaar waarin ons wondertje geboren word...
Ik heb gisteren weer een fotootje gemaakt, met 21 wkn. Op de foto lijkt mijn buik niet echt te groeien, maar in het echt gaat het heel hard heb ik het idee! Hoe dan ook, die groei van mn buik maakt niet zo uit. Vandaag 20 wkn echo gehad: alles is goed en we krijgen een kerngezond, superactief JONGETJE!
En dan ik nu eindelijk met wat picca's met mijn nog niet echt zichtbare buik. Alhoewel.. ben nu bijna 24w. en 't is nu ietsje meer, maar die foto komt dan nog. Ik fotografeerde altijd in de badkamer in ondergoed, want anders was er helemaal niets aan te zien Naja.. zo kan het dus ook , baby groeit helemaal naar wens hoor! Bekijk bijlage 215501
Zo veldmuisje, inderdaad nog weinig buik! Maar die komt vanzelf hoor! Misschien soms juist wel handig!
@priscilla gelukkig had je wat afleiding mijn opa en oma zijn gestorven toen ik nog jong was dus daar heb ik geen herineringen van, toch mis ik ze en heb ik ook een tattoo voor hun gezet kan me voorstellen dat als je oma als een moeder voor je is het verdriet groot is en dit soort dagen toch altijd heel wat emoties omhoog brengen