veldmuisje... jij was met de eerste ook zo lang nog slank toch?? en je buik komt vanzelf idd!!! marjand wat een mooie buik!! en wat een enorm mooie foto sowieso.. heb in de club 1 met mn gezicht erop gezet.. en in prive album dus als iemand die wil zien.. even toevoegen
Jeeeej ik heb hele mooie buiken weer gezien!!! Oh pris jou buik ook erg mooi zeg, wordt erg mooi zeg!!! Mag je trots op zijn!!! Veldmuisje, jij was ziek in heb begin, heel erg he??? Jeetje wat was je met 10 weken mager (hoop niet dat je het vervelend oppakt) Je buik komt wel!!
Hey dames, Ook ik kom hier m'n buik showen als dat mag... heb zelf een hekel aan foto's en vind dat ik nog niet echt een mooie buik heb, maar heb toch maar de sprong gewaagd. Foto vandaag gemaakt bij 22+2
@ Djinti: elke buik is mooi, zwangere buik dan he! En ik vind dat je een hele mooie buik hebt! En nu, elke week terugkomen he?!! hihi @ Miffy: hoe kun je nou over Marjand dr buik heen kijken? Je kan er niet meer omheen hoor hahaha Kan niet wachten tot mijn buik er ook zo uit gaat zien!
volgens mij is die foto geplaatst toen ik op priscilla aan het reageren was ofzo dus plaatste mijn reactie en nooit gezien dat er een nieuwe foto geplaatst was stom he??? en dat met zo een mooie buik
nou meiden ook mijn buik een keertje hoop dat hij zichtbaar is!! 21,2 weken!! Mannetje is lekker druk en hard aan het trappelen!! Liefsss!!!
Djinti,mooie buik hoor! Mooi op de foto zetten hoor,is toch om hartstikke trots op te zijn Mamajolanda,jij ook een mooie buik.Heb je de bewegingen al eens kunnen filmen?Ik probeer het iedere keer,maar mannetje is tijdens het filmen muisstil haha
hoi hoi, mooie buiken zie ik voorbij komen. Mamajolanda mooie foto zeg! hier vrijdag een nieuwe buikfoto maar volgens mij weinig verandering.
BB,hier ook weinig verandering..zo vreemd na al die weken je buik per week,haast per dag te zien groeien
Wat een mooie buiken weer allemaal! En wat een verschil zit er allemaal in hé kwa buikies . Priscilla, jij groeit nu ook met de week zeg! echt super mooi . BB, jou buik vind ik echt mooi, met je 2 ukjes er in . Ik zal zo ook weer een foto maken, heb het idee dat ik met de week groei, hij begint ook al wat in de weg te zitten bij sommige dingen haha.