@Liefde: Wat verschrikkelijk zeg. Heb er geen woorden voor! Heel veel sterkte en kracht! @missq: Ik vind het toch zo knap dat je hier blijft meeschrijven en kijken, diep respect voor! Ik zie hele mooie buiken voorbij komen wauw!
hoi dames.. aller eerst : vind het erg moeilijk om toch mijn buikje te plaatsen ivm liefde en missq .. maar toch doe ik het want ik ben natuurlijk wel trots op mijn buikie.. liefde hoe is het met je ? miss q : hoe gaat het nu met je kunnen jullie het allemaal een beetje verwerken?? hier dan toch mijn buikje: 25 weken precies
Ja, het is allemaal niet makkelijk.. Vind het fijn dat er de ruimte is dat mensen hier ook gewoon hun verhaal kwijt kunnen...
hier een flinke groeispurt gehad.. had het zelf niet door tot ik net de foto zag.. of het komt omdat mn shirtje plooit.. maar weet het niet.. oordeel zelf: 23 weken en 1 dag!
Haha, priscilla dat had ik ook, het viel past echt op op de foto. Je staan wel iets meer gedraaid en dan lijkt het wel meer buik dan helemaal recht van opzij maar duidelijk hoor, weer iemand met een groeispurt.
Wat een mooie buiken weer! We kunnen het al geen buikjes meer noemen want iedereen groeit ontzettend hard! Mooi hoor om te zien.
Ik vond het ook heel moeilijk om toch een foto te plaatsen, en leef ook echt met de meiden mee die hun prachtige kindje(s) hebben moeten verliezen. Ik hoop voor jullie dat jullie ook snel weer jullie mooi groeiende buikjes mogen tonen.
@bloem klopt als je gedraaid staat lijkt het meer... maar goed het zit er dus wel 1e foto is overigen van 4 weken 3 dagen @buikfoto plaatsen... ja vind het ook wel dubbel.. maar (hoop niet dat ik nu kwetsend overkom!!!) het is wel het topic om foto's te plaatsen.. dus laten we dat dan ook gewoon zeker blijven doen.. daar is dit topic voor bedoeld.. het is fijn dat de meiden hier hun verhaal durven en willen doen.. en dat die ruimte er ook voor is..
Priscilla, waauwww jij hebt idd wel een spurtje gehad!! Leuk!! Forever, mooooi!! Ik maak met 25 weken weer ffies een foto!
Priscilla, ik vind het niet kwetsend. Denk toch dat iedereen wel weet dat je niet met die intentie je foto plaatst. Het blijft wel het buikentopic. En ja er wordt wel een flink contrast getekend met de verhalen van liefde en missq en dan onze buikjes. Maar dat is op het hele forum wel die twee kanten, het blijft lastig!
@ludora: dank je @skaya.. jah idd laten we niet het thema van dit topic uit het oog verliezen.. en idd het contrast blijft helemaal groot op het hele forum wel!!
Wauw Pris, idd groeispurtje denk ik! Ik moet er nu ff niet aan denken dat het deze week nog ff snel wat groter kan groeien. Huid staat soms zo strak heb ik het idee. Terwijl het wel soepel en zacht is hoor. Blijven geen strepen op staan ofzo als ik ergens achter schuur ofzo. Gelukkig ook nog geen striemen ofzo. Maar soms lijkt het wel of ik knap hahaaa
Ik heb ook (nog) geen striemen, maar ondanks de love-handles heb ik het gevoel dat mijn huid op mijn heupen superstrak staat. Misschien zijn het ook wel mijn spieren die ik voel hoor....