Meiden wat een mooie buiken weer!! Pris idd een groeispurtje mooi hoor!!!mijn buik komt zsm Maar zit bijna nooit op me computer altijd via me mobiel... Liefsss
Is wat hè?? En die uitpuilende navel erbij, ha ha, zie ik nu pas! Jou tijd komt ook nog wel.... Je bent alleen wel weer misselijker las ik hè? Gaat het weer wat beter inmiddels??
Nee, het bijft het zelfde er komt niks verbetering in. 3x per dag spugen is normaal op slechte dagen vaker. En ik kan gewoon echt niks doen. Heb gyn gebeld als het goed is word ik h3 terug gebeld... ik wil en kan zo niet meer. Dus hoop dat ze met een wondermiddel komt!
Oh an ook heel mooooooi zeg!! Beschaaft bolletje!! Wow!! En sportmama ook mooi, ook beschaaft ook al zitten er 2 kleintjes in. Mooi hoor!
Zo bij deze mijn foto. Mijn buik is anders gaan staan zie ik, als ik vergelijk met 2,5 week geleden.... Bekijk bijlage 217903 was met 23 week Bekijk bijlage 217904 met 25,5
Leuk die buikjes weer meiden!!! Child, je groeit hard in een korte tijd!!! Sportmams, mooi buikje voor 2!!!
Hihi child, lag je beebje net ff onderaan of is ie nu echt gezakt? Leuk zo! Hierbij mijn buikfoto met 25 weken, zie dat ik vorige week ben vergeten er een te maken. Er staan meer foto's van deze week in mijn album (ga ik er nu inzetten).