wow wat een verschil in buiken!! Ik zie hele grote en ook nog best beschaafde. De mijne (1e foto van mij hier), let niet op mn outfit en achtergrond (pyama en babykamertje onder constructie): Best klein als ik het zo vergelijk met andere buiken. Terwijl ik zelf steeds het idee heb dat hij al enorm is en dat mijn huid niet nog verder kan uitrekken hahaha.
jeeeeeeeeeeeee na 8 weken weer een foto gemaakt dacht dat ik stilstond maar uit mijn fotovergelijking is dat absoluut niet het geval foto 1 is met 16weken en foto 2 met 24,3 weken
Miffy door inderdaad de donkere achtergrond zie je de eerste foto niet goed. Maar je hebt nu zeker een mooie buik!! Pat, wow!!! Groot verschil!! Mooi!! Andere (sam?) ook weer heel mooi inderdaad beschaaft, sorry ben namen kwijt!
He Meiden!! Hier ook mijn buik met 25 weken..heb die van 5 weken met zelfde shirtje er weer bij gepakt. Vind nog niet heel hard gaan en nog niet echt een 'zwangerschapsbuikje' maar er wordt hard aan de weg getimmerd zullen we maar zeggen.
Skaya, ik vind wel dat je een zwangerschapsbuikje heb hoor!! je kan echt duidelijk zien dat je niet bijv dikker geworden bent, maar heel je houding met buik zegt wel: Zwanger!!!
Hoi meiden, Ik heb hier geen foto's geplaatst, maar ben ook in mei uitgerekend (2 mei) en vind het superleuk om zo een beetje te kunnen vergelijken. En wát een mooie buiken zie ik ook voorbijkomen, geweldig!!