o zijn dat die lange basic shirts? Daar heb ik ook naar gekeken, maar wist niet zeker of die genoeg zouden meerekken. Dan ga ik ze ook halen, thanks voor de tip!
bij de action hebben ze shirts met lange mouwen die extra lang zijn zitten heerlijk, kosten maar 3,99 en zien er kwalitatief erg goed uit!!! beter dat de shirtjes die ik voor 10euro bij de h&m gekocht heb en daar zit echt genoeg buikruimte in
Het was/is je ook echt gegund MissQ! Hoop voor een fijne nacontrole en dat jullie alles zo af kunnen sluiten. En duimen voor je dat je binnenkort een mooie beeb kan dragen in je doek!
BB, ja ik zie wel groei al weer hoor!!! Fijn!! Elies, het eerste wat in me opkomt is het woord schattig. Mooie schattige buik!!
Wat een super mooie buiken komen er weer voorbij! en wat gaat iedereen ineens hard . BB, super mooie buik met 2 wondertjes! gelukkig kan je weer (redelijk) normaal eten! MissQ, super dat je buikje gewonnen heeft , hopelijk kan je snel een mooi wonderje in de draagdoek dragen. Mijn vriend is net weer zo lief geweest om een foto te maken, dacht dat ik stil stond maar volgensmij is mijn buik de afgelopen week weer gegroeid . Heb ook ineens erge striae gekregen...
Missq: ontzettend leuk dat je gewonnen hebt! Verder weer ontzettend mooie buikjes voorbij zien komen!
mooie buiken meiden!! moest er flink wat terug kijken omdat ik geen melding van nieuwe berichten kreeg ondanks abbo op topic.. missq wat fijne dat je hebt gewonnen!!