Ja, zo lijkt het heel wat he? Is vooral 's avonds hoor. Overdag is het wat minder 'aanwezig' Maar ben wel bang dat ik het niet lang geheim ga kunnen houden. Gewone tshirts is al een drama! Je ziet het echt. Zelfs mijn man zegt he, dus verbeeld het me niet! En hebben van het weekend BBQ hier met veel goede vrienden.. o oww...
@marjand: ik breek even zomaar in! Maar hoe kun je nu al zo'n buik hebben? Ik ben 7 weken en 4 dagen en bij mij zie je nog niets! Kindje is ook nog maar ong 2 cm..
Volgens haar onderschrift is het hun 1e kindje Edit: Jij hebt het over MarjanD, ik over Sam4Hope.... lees te snel
Maar het gaat toch over marjand? Die had toch al een zoontje of niet Edit: Je hebt het al veranderd, dacht al dat ik gek werd
Ja, zeggen ze, is je baarmoeder al verder opgerekt ofzo.. Weet ook niet precies, heb er geen verstand van. Bij mij is het denk ik vooral mijn darmen die opgezet zijn hoor haha Maar hier stond dat zulke foto's er ook bij horen! Nja, dan doe ik maar mee he.. Zal volgende week vrijdag wel horen hoe alles verder vanbinnen zit
Ja, belde om afspraak te maken. En ze zei dat ze altijd echo maken met 8 weken. Is daar normaal schijnt. Had het nog niet zo snel verwacht, maar wel heel fijn! Kunnen ze gelijk zien of er een hartje klopt en alles goed is. Vind het wel heel spannend, maar nog ruim een week wachten he... En Troel; de tijd vliegt hoor!
Jeeeee! Heb een goede echo gehad vandaag! Bij een 2de kindje gaat vaak in het begin je buik een stuk sneller, en stagneerd dan o een gegeven moment en dan gaat de groei ongeveer het zelfde als bij iemand die zwanger is van de 1ste.
Tja het schijnt zo te zijn bij mn eerste had ik het echt niet zo erg. Maar de hele boel is al eens opgerekt he scheelt blijkbaar. Veel vriendinnen van mij met 2 kindjes waren bij de 2de ook sneller dik. Aan het eind van de zwangerschap scheelt het niks meer.
Vind het wel heel leuk! Zo weet je tenminste dat je zwanger bent! Is echt een buik om trots op te zijn!
Heb vandaag ook mijn eerste echo gehad... Was zo mooi om te zien en te horen... Was ontzettend zenuwachtig..maar alles is goed gekomen..ben helemaal gelukkig... Het is me nog niet gelukt een foto te maken van mijn buik. Zal vriendlief straks of morgen eens vragen... Liefs
Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Heb ook weer een foto gemaakt. Deze is alleen niet zo heel duidelijk, maar je ziet wel dat ie is gegroeid. Is ochtend buikje, foto 1 is van 5+4 en foto 2 van 6+4