Het mei-mama topic red ik helaas niet om bij te benen met bijlezen haha. Zou wel heel leuk zijn, en dan aan het einde v/d zomer als de kleintjes er zijn nog een keer afspreken .
ja idd... mei mama's hadden nu 18 feb gepland maar nog geen locatie.. alleen kan ik dus niet omdat zeil komt
18 Februari heb ik de verjaardag van mijn nichtje die 2 word dus dat word hem ook niet voor mij. Ik zit te denken wat leuk zou zijn met een groepje zwangeren, het moet natuurlijk wel hormoonbestendig zijn haha.
Hahaha . Zou wel leuk zijn als we dan allemaal een geboortetaartje oid. kunnen maken. Nou maar eens kijken of er meer animo voor is .
Haha ik woon dichtbij hardinxveld. Stuur anders even prive bericht, lukt mij niet via de telefoon! Ik woon net in brabant. Lol ... Leuk zo dicht bij elkaar idd meeten
Oh lachen...ja ik kom van hardinxveld. Zit nu ook op mn phone. Zal morgen ff de laptop aan slingeren. Calice kom je van boven of beneden? Wat grappig... Maar Jazzlyn ken ik jou al dan? Omdat je wist dat ik van h'veld kom. Priscilla ook uit de buurt dus....leuk!
Ik. Zat ook bij de mei mama s wegens zeer slechte zwangerschap nooit veel gekletst of kunnen meeten . 19-05-2010 was ik uitgerekend! We pmen!
Marjan, woon beneden H'veld, kom oorspronkelijk uit omgeving Den Haag dus toen ik hier in juni 2010 kwam wonen was het best even wennen haha.
meiden, probeer het mei topic of de club als "klets" topic te gebruiken, en hier alleen echt voor (over) de buikfoto's anders raak je overzicht en nut van de topics kwijt