Wow Nijntje, ook al flink!! Ik ga proberen morgen weer een foto te maken, al zie ik eigenlijk geen verschil haha c u 2morrow!
Mooooi! Vind hem eigenlijk best bescheiden voor 29 wk want je draagt ook naar voren toch? Mooie buikband, leuk!
Wow, wat groeit iedereen mooi zeg! Smelt je toch helemaal van?? Hier weer een foto van mij met 28+1 weken.
ThX meiden Ik draag de laatste tijd wat ronder, mijn heupen beginnen nu ook wat op te vullen Buikband had ik speciaal voor mijn werk voor de shows gekocht... Vond em erg toepasselijk Zag nog een mooie buik hier
is een tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd maar ik heb weer mooie buikjes voorbij zien komen!. hier mijn buikje met 28 weken ik ben nu 29 weken...
Mooie buiken allemaal.Nou zie ik ook nooit een niet mooie zwangere buik,maar mei buiken zijn extra bijzonder nu
Vandaag ook weer een foto gemaakt Even ter vergelijking met 22 weken 4 dagen Bekijk bijlage 224755 En deze van vandaag 26 weken en 3 dagen Bekijk bijlage 224756 Iets meer naar voren, maar verder niet het idee dat ik dikker wordt
Zie allemaal mooie buiken voorbij komen meiden!! Ik zal morgen weer een foto maken en plaatsen mijn vent bewerkt ze nu ook heel leuk!! Liefsss
Ik vind het verschil wel erg mooi hoor. Als ik naar mijn buik kijk denk ik ook dat het meevalt, al zit ie wel al erg in de weg.
Ik geef dansles aan kinderen van 7 tot 17 jaar in een theater waar ze leren optreden met zang en dans. En ik coördineer de shows die in januari en mei worden gegeven.