Kan ook in MS Powerpoint. Foto's naast elkaar zetten, alles samen aanklikken (met CTRL?), rechtermuisklik - groeperen, en rechtermuisklik - opslaan als afbeelding kiezen. Wel even onderaan JPG kiezen, bij mij staat ie standaard op GIF geloof ik. Kunt zo ook tekst toevoegen en de foto's blijven scherper dan met paint.
Hoi meiden, Ben vanochtend geland na 5 weken Nieuw-Zeeland. En nu probeer ik wakker te blijven met een jetlag van 12 uur tijdsverschil. Dus lees ik lekker even bij op zp. Wat een verschil in 5 weken, jullie zijn gegroeid! Ik wilde op reis een leuke foto uploaden maar dat lukte niet. Zal zo even kijken of het nu wel lukt!
Kanshebber, ik miste je al hier! Wat supergaaf dat je 5 weken naar NZ bent geweest!! Genoten zeker? Ben benieuwd naar je buik! En succes met herstellen van je jetlag!
Gaaf! Ik vroeg een paar weken geleden al wie er nou naar Australie/NZ zou gaan, denk al, ik krijg geen reactie!! Maar jij was het dus hihi. Waar ben je geweest, beide eilanden? Jetlag dus, had je er op de heenreis niet veel méér last van? Ben benieuwd naar je buikje, kom maar op met die foto's spammen
Kanshebber, ik ben zoooooooooooooo jaloers op je!!! zodra ik genoeg geld heb gespaard wil ik ook richting australie/nieuw zeeland, genoeg plekjes waar we terecht kunnen heb je een mooie tijd gehad??? en ik wil wel heel graag jou buik in nieuw zeeland zien hoor
Yes, was op beide eilanden. Op de heenweg geen enorme jetlag gehad en ik geloof dat het nu ook wel gaat meevallen. We hadden een stopover van ca. 15 uur in Singapore zowel heen als terug. We hebben daar een paar uur een hotel genomen, bij het vliegveldzwembad gelegen en zelfs nog door de stad gebanjerd. Zo pasten we onze bioklok alvast wat aan. Verder heerlijke vakantie gehad. Eigenlijk alles wat we wilden gewoon kunnen doen, behalve raften... Dus wel flink gewandeld, ook best pittige klimmetjes gemaakt, gletsjerwandeling, gezwommen met dolfijnen... Ik mag echt niet klagen over het verloop van mijn zwangerschap so far. Zie hier twee fotootjes. Op de liggende ben ik ca. 23 weken, op de staande 25.
Gaaf hoor Kanshebber! Ben ook wel jaloers.ohhh het was daar vast heerlijk warm! Hier heb je dus niks meegekregen van de sneeuw/vorst/elfstedentocht-die-er-toch-maar-niet-kwam enz! Mooi buikje heb je!
Mooie buik Kanshebber! Oh fijn van Singapore, scheelt echt een stuk wbt bijslapen. Mooi dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad, want meen me te herinneren dat je je in sept/okt nog afvroeg of jullie niet moesten annuleren toch? Fijn dat je toch bent gegaan dan!!
trotsemams, ik heb je ook toegevoegd als vriendje. Ben benieuwd naar je buik en ben ook een meimama. Schrijf alleen nergens mee
De mysterieuze Ikdus haha Welkom! @Kanshebber: wauw wat zien die fotos er gaaf uit, zullen vast niet de enige zijn. Lijkt me daar zo mooi! Ooit.. ooit ooit wil ik daar toch ook eens heen!
Ik heb vandaag even tussendoor foto's gemaakt. Normaal altijd op een zaterdag. Vandaag precies 27 weken!! Bekijk bijlage 225728