Hihi thnx dames, wordt er haast verlegen van! Ik heb nog niet zo'n flinke buik, maar de VK zei ook al dat ik een mooie buik had. En nog niks op te zien ook. Hopelijk blijft dit zo!!
volgens mij is die van mij ongeveer net zo groot Alleen dan iets minder mooi rond als bij jou (zeker bovenop) ik ga ze er op zetten!
Jaa ik zie ze Wat een mooi bescheiden buikje zeg! Jeetje dat er daar 2 inzitten, mijne is nog groter geloof ik Maar zolang de kindjes het goed doen. Mooi hoor!!
Of ze het goed doen hoor ik vandaag maar iedereen maakt die opmerking indd, ik denk zelf dat het door het vele spugen komt dat hij zo "klein" blijft voor 2.
@bb ik blijf het knap vinden dat in jou mooie bescheiden buikje 2 wondertjes zitten die het zo goed doen en goed op schema groeien enz je zou toch een enorme buik verwachten inmiddels maar hij blijft mooi en bescheiden
ja dat zou natuurlijk wel heel goed kunnen merk wel dat ik er ook meer last van heb, als ik niet optijd eet word ik er misselijk van en bij vette en gekruide dingen begin ik er ook last van te krijgen van de week maar even rennie's kopen en hopen dat dat genoeg werkt
Ik vind dat je een mooie buik hebt BB! En volgens mij issie wel wat boller dan die van mij hoor! Maar idd waarschijnlijk door het spugen wat minder. Maar wees er blij mee
wauw wat een super mooie buiken weer kans, bb en sam!!! moet me toch ook maar weer eens gaan verdiepen in foto's bewerken!! je zou toch zeggen dat ik dat wel moet kunnen gezien t werk van mn lief XD en kans wat leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad!!
Sam, heel grappig rond jouw buik vanaf de voorkant. Qua afmeting lijkt die van mij er wel wat op denk ik, maar de vorm is van voren echt heel anders. BB, hoe was de vk vandaag? Als de kleintjes goed groeien, is je bescheiden buik alleen maar prettig denk ik. Maagzuur speelt bij mij sinds ik terug ben van vakantie. Hoop dus dat het door de reis komt en weer wegzakt, want het is vervelend.
Kanshebber, wat een mooie foto's zo met je mooie buik! Sam, ook al zo'n mooie buik , vanaf de voorkant lijkt het net of je een skippybal hebt ingeslikt haha. BB, super mooie en beschaafde buik voor 2 ukkies!
Hahahaha dat is goed hoor. Hij komt er aan , even op mn flaptop zetten. Weet niet of er verschil in zit met de vorige hoor haha.