Dit was iets van een week na de bevalling. Oh wat heb ik gehuild om deze foto, ik miste mijn buik ZO erg!
Respect voor iedereen die hier een foto plaatst. Vandaag is het 6 maanden geleden en de laatste week van mijn zwangerschap kreeg ik alsnog heel veel striemen. Ze worden al ietsjes lichter roze,maar zijn nog verschrikkelijk zichtbaar. Daarnaast was ik al dik voor de zwangerschap en het bindweefsel is zó slap, dat mijn buik gewoonweg een verdieping lager hangt. Ik schaam me kapot! Daarom ook dus geen foto... Ben ook wel erg benieuwd hoelang striae erover doet om weer te verdwijnen. Iemand ervaring?
uhhhh striae gaat noooit meer weg mijn hele billen heupen zitten onder van het slikken met de pil(in eens overal steviger geworden)het enigste is als je in de zon loopt word het wittig maar gaat nooit meer over je huid is gescheurd ladders........... en jeuken dat het bij mij doet......een beetje pijn ook ik smeer het altijd in met bio oil
Jah okee..met verdwijnen bedoelde ik dan ook het wit worden. En dat blijf je ook wel zien, zeker als je bruin wordt, maar ik vind het minder erg dan die paars-roze strepen die het nu zijn.
ja klopt ga desnoods onder de zonnebank als je ze snel wit wilt hebben maar ik blijf ze heel erg voelen.....mooie dochter heb je trouwens heb op de site gekeken
straie gaat inderdaad nooit meer weg... het zijn een soort van littekens (je huid is kapot). bij mij begon het toen ik 36 weken zwanger was en de kleine werd pas met 42 weken geboren, het werd dus alleen maar erger. ik zat er ook heel erg mee... maar nu ze veel minder zichtbaar zijn, kan ik er wel mee leven (zal ook wel moeten ). ik had trouwens als straie op me benen, billen, heupen en borsten voordat ik zwanger was. daar is nu me buik dus bijgekomen (waar ik eerst zo trots op was dat ik het daar niet had ) hier een foto van mijn buik links: 41 weken zwanger midden: 3 maanden na bevalling rechts: vandaag, 9,5 maand na bevalling
De striemen zijn bij mij al heel erg weggetrokken (niet meer paars dus) en ik ben een jaar geleden bevallen. Waar ik wel mee zit is de stevigheid van de huid: door al die striemen is de huid rond de navel zo slap. Dit effect bedoel ik: http://www.beautysnob.com/images2009/thermage.png Meer mensen daar ervaring mee?
Net even foto's zitten terugkijken van mijn zwangerschap... Ik was echt HUGE!!!! Eerst dus maar een fotootje van 41 wkn (ben 3 dagen daarna bevallen)
Ik heb ook 'vel over'.. Naar ik begrepen heb is hier niks aan te doen. Net als bij mensen die van heel dik ineens veel afvallen.. die hebben ook vaak op die manier huid teveel. Dat is alleen operatief te corrigeren.
Dank je voor je reactie vosje . Een operatie zou ik toch niet zo snel doen denk ik... Ik ben wel een beetje huiverig wat er gebeurt als ik nog wat afval. En wat een mooie buik mvs!!
Thanks ladies! Ben zelf ook wel erg tevreden Ben vantevoren erg bang geweest voor striae (heel erg op heupen en bovenbenen gehad als tiener toen ik aan de pil ging, namelijk, dus had het nu echt verwacht) en blijvend extra gewicht, maar gelukkig op beide fronten enorm geboft! Ik ben voornamelijk door de borstvoeding vrij snel afgevallen, maar gelukkig niet te veel. Hou er zelf wel van wat extra's te hebben (weeg 69 kg bij 1.70, dus ben bepaald niet mager te noemen, haha). Ben nu eigenlijk exact hetzelfde als voor mijn zwangerschap, alleen zijn mijn borsten verdwenen
Met dit topic in mijn achterhoofd en om later naar te kunnen deze foto getrokken, 3 dagen na de bevalling. Toen vond ik hem meevallen, maar achteraf gezien lijk ik gewoon nog zwanger!