Hahaha, mijn buik ziet er nog steeds uit alsof ik 6 maanden zwanger ben Nee, mijn buik is absoluut niet mooi! Zit helemaal onder de striae en en is nog helemaal slap
De eerste tijd lekker verstopt onder een sluitlaken en niet naar gekeken. Daarna corset gedragen. Deze foto is van 34 weken zwanger en een maandje of 4 na de bevalling denk ik. Nu is ie wel weer platter want was daar 3 kilo zwaarder dan nu. En vijf kilo zwaarder dan na de bevalling. http://i511.photobucket.com/albums/s356 ... orenna.jpg Moet zeggen toen ik m'n buik de eerste keer zag ik me rot ben geschrokken, zo'n lap vel Maar zoals je ziet, het gaat over. Kortom ook met zo'n ongelofelijke buik kan het nog redelijk goed komen
Haha ik had na de spoedkeizersnee echt zo'n vrouw-van-50-hang-buikje, best wel schattig. Nu is ie redelijk in model getrokken, nu het laagje vet er nog af. Doe elke avond buikspieroefeningen, dat helpt behoorlijk. Dit is een paar weken na de ks.
Mijn buik ziet er nu echt uit als een uitgezakte oma-buik.. MAar gelukkig trekt het elke dag een beetje bij. Maar vind het niet foto waardig
Hihi dat was het bij op dat moment ook niet hoor! En ik hoop ooit nog es m'n platte buikje terug te krijgen, maar ja... lukt dat niet, dan maar niet.
Ik kan helaas geen foto's meer van mn kamera halen. Mn card reader is kaduk (kan alleen met mn man zn pc dus misschien vanavond). Dus euh...die van mij ziet er uit als die van Kaatje maar dan met t tijger printje tot aan mn borsten (dankzij kind 1) en ietsie meer uitgelubbert (dankzij kind 3 die nu pas 3 weken oud is ) Mn borsten hangen er trouwens ook enthausiast bij (met tijgerprint)...tot dat ik smorgens op sta dan "staan" ze omdat ze dan nogal vol zitten Hopelijk trekt mn buik nog n stuk bij en ga ik tijd vinden/maken voor buikspier oefeningen want dit is...pfff
Nou mijn eerste buikfoto's en laatste staan in mijn album en mijn buik lijkt veel op die van kaatje moet ik zeggen maar dan met meer streepjes ik hoop dat ie ooit weer strakker wordt!
Voor iedereen die nog moet bevallen: sluitlaken! \/ Ideaal en ik denk echt dat het hier erg goed geholpen heeft! Voelt heerlijk en ik weet zeker dat ik zonder echt niet bijna mijn ouwe buik weer terug had gehad!
Eerlijk gezegd nooit van een sluitlaken gehoord voor NA de bevalling :S haha.. Nou ja, wie weet....oooooooit.
Wat snap je niet? Ik had echt nog nooit van een sluitlaken gehoord. Dacht dat je dat alleen zou kunnen gebruiken bij stuwing... Of zeg ik nou iets heel raars? Nou ja, wie weet...ooooit (of snapte je die niet )
ik heb in mn album een buikfoto van een paar dagen na de bevalling, je ziet niets van de zwangerschap behalve een mooie streep! Maar die gaat volgens mij ook weg... Nu nog trainen want hij is nog niet strak, beetje flubberig Ook ik heb een sluitlaken gebruikt voor mn buik. Die dingen zijn heeeerlijk! Maar misschien als ik hem niet had gebruikt zou mn buik nu strak zijn geweest ipv alleen plat. Maarja ik heb er echt baat bij gehad want had echt het gevoel dat ik een bordje "pas op zwenkt uit" aan mn buik had moeten hangen!
Dames, wat hebben jullie een mooie buikjes overgehouden! Zal ik dan de eerste zijn die de dames vertegenwoordigd die "pech" gehad hebben met hun buik? Want zo kan het immers ook lopen.. Dit is mijn buik na 6 maanden.. Staan in album Ik maak me er maar niet al te druk om. Maar ja.. Liever had ik natuurlijk net zo'n geluk gehad als jullie.
@vosje ik vind het echt super ballen van je hebben dat je er zo goed mee omgaat ik durft te laten zien! Echt super! ik zal eens een foto opzoeken van mijn buik... zit een beetje tussen een "slechte" en "goede" in hihi
ja ze staan erin, van 2 weken na de bevalling heeft bij mij alleen veeeeel langer geduurd pas na een paar maanden begon het weg te trekken..
Echt super dat je er zo mee omgaat! En echt tof dat je dat zomaar laat zien en het je niets uitmaakt. Maarja jij weet (misschien samen met je partner) waarvoor je het hebt gedaan he! Er is iets heel moois uitgekomen! Ik heb zulke strepen op mn bovenbenen staan... Niet zoveel maar genoeg om het goed te zien tijdens zwemmen ofzo. Maar ook ik weet waarvoor ze er staan! En mijn mooie dochter is het waard!
ooh mijn hele bovenbenen, billen, achterrug, borsten staan ook helaas helemaal onder vooral bovenbenen zijn soms erg pijnlijk..