Buikfoto's >> Na de bevalling...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door kvptje, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ach ik kan er toch niks aan veranderen.
    Zo is het nu eenmaal, dus daar heb ik het mee te doen.
    Niemand is perfect en ik ook niet, maar er zijn zo veel ergere zaken in de wereld dat ik me om wat strepen en een grotere buik echt niet druk kan maken.

Tuurlijk, als ik de keus had dan zou ik mn oude strakke streeploze buikje zeker terug willen.
    Maar die keus heb ik nou eenmaal niet..
    En als ik zie wat voor prachtig mannetje ik eraan over heb gehouden, dan zou ik het er zo weer voor over hebben.

Van de zomer gingen mn schoonzusje en ik de stad in. (ik heb ook strepen op mn bovenarmen)
    Vraagt ze "schaam je je niet voor die strepen op je arm?"
    Ik zei "Nee, waarom?!"
    Daar kon ze me eigenlijk geen zinnig antwoord op geven. :D
    Weet je.. Ik ga echt niet de rest van mn leven met lange mouwen lopen, omdat andere mensen anders die streepjes zien.
    En een bikini? die droeg ik toch al niet. Badpakken zijn ook mooi.
    En mijn man? Die houd van me met of zonder streepjes :D

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Herkenbaar helaas

3. Marscha

Marscha Niet meer actief

Helemaal super van je! Ik wou dat iedereen er zo over dacht, dan was de wereld toch een stuk leuker!

en ja inderdaad je ziet waarvoor je het gedaan hebt!

4. Secretstar

Secretstar Actief lid

Leuk topic, zal binnenkort ook een fotootje plaatsen (als het nog mag want van net na de bevalling heb ik er geen :) )

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nee een sluitlaken knoop je om je buik heen zodat je buik enzo lekker steun heeft en de boel niet ff lekker extra uitrekt dmv van zwaartekracht na de bevalling... Lekker je buik insnoeren. Wordt ie snel weer 'toonbaar'.

Die ooit snap ik wel en ik hoop ook heel erg van harte voor jullie dat het snel zo mag zijn natuurlijk! (en nog meer uitroeptekens) Joh!

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ooh mijn zusje is echt precies hetzelfde die schaamt zich al voor me als ik in een joggingsbroek loopt ofzo zij is echt tip top verzorgt (uit onzekerheid een groot deel) en ik heb schijt aan de mensen en loop hoe ik wil en dat kan ze toch echt niet uitstaan vraagt ze aan mij, schaam je je nou niet (als ik op slippers loop) ik moet altijd lachen want zij is zoooo onzeker! en haar tijd komt nog wel :)

Sluitlaken lag hier klaar maar kon niets aan mijn buik hebben en de kraamzorg e.d. wilde me er niet mee helpen! ze had maar 4 uur per dag en dat was al te kort pffff eikels dus nu ga ik vooraf oefenen ermee.. (niet strak maar hoe ik hem het beste omdoe e.d. (of bij mijn zusje uittesten :) DIE is leuker!)

7. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik heb bewondering voor iedereen die z'n buik laat zien.

M'n buik is al wel wat strakker geworden, maar er zitten ook wat steepjes op. Op m'n heupen zitten ze ook en op m'n bovenbenen heel licht.
    Aan de ene kant baal ik er van maar aan de andere kant interesseert het me geen bal. T is maar net hoe ik me op een dag voel.
    Maar ik trek dus echt geen bikini meer aan, heb al een badpak besteld...

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    daar heb ik dus compleet schijt aan maar heb wel een nette bikini (dus niet 1 waar 12-jarige met hun figuurtje in paraderen maar wat hoger en meer sluitend zeg maar) maar dat mensen een streepje zien (kan me in het geval van vosje wel iets bij voorstellen) maar een paar streepjes zit ik niet mee heb hekel aan witte lijnen dus zon het liefst met zo weinig mogelijk aan haha

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Hihi nee een badpak wil ik echt niet, dat gaat me net te ver :)
    Maar ik ga echt t-shirts niet mijden omdat ik streepjes op mn armen heb.

Sluitlaken ging bij mij ook niet, want ik heb een keizersnede gehad.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goede tip dan, dat sluitlaken!
    Tnx!

Maarre..mijn buik mag er dan wel aardig uitzien...
    Over benen en billen had ik het nog niet gehad!
    Dat is echt TO BAD :(

Maar net wat al eerder gezegd is...als ik naar mijn ventje kijk..heb ik er nog wel wat streepjes voor over hoor.
    Streeploos blijven is lastig..maar schoon ook! (nu met kind hahahah).

Tjah, het hoort er allemaal bij :-D

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik durf ook hihi. Weeg nu ook 10 kg lichter dan voor mn zwangerschap :D Dit was denk een week of 6 na de bevalling.

Alleen van voor durf ik het niet hoor... Mijn tattoages zijn ook aardig naar de maan en dat gaat niet meer goed komen. Je ziet het niet op de foto, maar heb aardig wat straie op de voorkant van mn buik zitten.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow en mn bil is er ook als een haas vandoor gegaan hihi.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Leuk topic dit, mooie buiken en buikjes allemaal hoor! :)

Ik zal morgen ook even een foto plaatsen van de dag van de bevalling (staat op de andere laptop).

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    moet je een beetje van mij hebben, ik heb over haha

Maareh ziet er toch netjes uit hoor, bij mij begon het pas echt goed bij te trekken maanden naderhand!

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ziet er keurig uit hoor!
    Niks mis mee!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo zag ik eruit 11 dagen na de bevalling. Mijn striae waren erg rood nog en jeukten als de @#@%$%^ vreselijk!
    De jeuk is nu bijna weg en de onderste strepen zijn aan het vervagen. Mijn buik is nu geslonken en ik kan sinds gisteren weer een gewone broek aan! Jippiee! Van de 18 kilo ben ik er 13 weer kwijt. De laatste 5 zullen nog wel ff duren...

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Netjes ! :D

Ik heb ook nog wel wat rode striae maar het trekt wel een beetje bij. En ik moet er ook nog 5kg vanaf hebben, maar ben niet ontevreden met het tempo waarin de 1e 13 kg eraf zijn gegaan. Toevallig ook 18 kg aangekomen in de zwangerschap.

19. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk

Die streep in het midden is mijn keizersnede. Links en rechts hangt het niet symmetrisch. Deze foto is van 3 maanden na de bevalling (en er moet nog 20 kg af, het zal nog meer gaan hangen :( )

20. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Van de zijkant is het ook al niet zo'n mooie buik meer :(

Kortom, even doorsparen en afvallen en dan maar eens serieus advies inwinnen bij een plastisch chirurg.

Deel Deze Pagina