goh eigenlijk bedenk ik me net dat het best gek is dat zoveel vrouwen zich schamen voor hun buik en borsten als ze eenmaal zwanger zijn geweest, terwijl het als je die site bekijkt, toch vrij normaal is dat je buik eruit blijft zien als een mama blijkbaar rust daar nog best een taboe op.
Ik was trots op mijn buik tijdens de zwangerschap en daarna was ik verbaasd hoe snel hij weer weg was. Deze foto is een paar uur na de bevalling gemaakt (vond het zo bizar dat ie al plat was) [img=http://img412.imageshack.us/img412/7598/dagnadebevallingcm8.th.jpg][img=http://img412.imageshack.us/images/thpix.gif] Gelukkig zonder straie. Was ook gelijk mijn gewicht kwijt. En een week later nog 10 kg eraf. Leuk hoor zo`n zwangerschap van maat 40 naar maat 36 !
Hihi, zie trouwens nu pas dat ik toch een zwangerschapsstreep had, was me echt nog nooit opgevallen. Maar net nog even gecheckt, en hij is inmiddels weer weg.
Het scheelt denk ook dat ik maar 5 kilo was aangekomen. En een niet al te grote buik had. Als ik de foto nu terug zie denk ik jee zo plat was hij nog niet.
Ik was wel 15 kilo aangekomen, vooral op m'n buik. Maar bij mij was het denk ik vooral geluk dat ik van tevoren ook al slank was en dat ik nog vrij jong ben (21 toen ik zwanger raakte, 22 bij de bevalling). Maar neemt niet weg dat ik er wel blij mee ben hoor .
mmm ik had ook gewoon een normaale buik en ik was 22 toen ik inverwachting raakte en 23 toen Thom geboren werd. Ik denk niet dat leeftijd echt een rol speelt. Nu heb ik ook wel heel erg pech met me buik maar ja we zien wel wat er van terecht komt.
Ik denk dat het er ook aan ligt hoe sterk je buikspieren zijn. De vk zij dat ik hele sterkte buikspieren heb. En ik had het gevoel alsof ik een 9 ponder draagde terwijl ik een hele kleine buik had. Het zat gewoon propvol met kind. Gelukkig was ze 3240 gram Ik heb ook tijdens mijn zwangerschap niet veel gesnoept had geen zin na de bevalling lang bezig te zijn om de kg eraf te krijgen.
Haha, dat had ik ook ja. De vk ook al steeds: nu moet je stoppen met buikspieroefeningen, maar die heb ik van m'n leven nog nooit gedaan. En dit had ik juist weer niet. Ik zag m'n zwangerschap meer als een tijd waarin ik ongegeneerd kon eten .
Linda 86 ik had ook al een tijd niet meer gesport ! De vk zij bij mijn bevalling ook jeee wat heb jij stugge bekkenbodem spieren sport je fanatiek. Nou nee ben helemaal niet sportief. Maar nog wel jong, toen 23. Denk dat dat er wel wat mee te maken kan hebben.
Ik ben ook met 23 bevallen, ben nu 24.. Bij mij is het echter niet zo netjes gebleven als bij jullie.. Dus leeftijd zegt denk ik ook niet alles. Spierensterke, maar ook zeker de structuur en de kracht van je bindweefsel zijn belangrijke factoren.. Tja.. Zwak bindweefsel valt weinig aan te doen Voor de zwangerschap was ik ook "in shape"..
Hoi meiden! Ik ben in mei bevallen dus al weer bijna 6 maandjes geleden. en zal een foto plaatsen van de laatste buik foto en nu, maar moet zeggen, het ziet er nog steeds niet uit, voor me zwangerschap had ik al een buik. en zit vol met strepen, Groetjes Sara
Super dat je je buik laat zien sara! Onze buikjes trekken vast nog wat bij. En die streepjes? Ach.. er zijn ergere dingen op de wereld
Hoi Vosje2000 Ja vind ik ook hoor mijn maakt het niet uit, Ik heb er iets prachtigs voor terug gehad Graag gedaan, groetjes Sara
Mijn buik ziet er weer hetzelde uit als voor de zwangerschap, alleen loopt er nog steeds een zwangerschaps streep overheen verder geen striae..mischien wel iets slappere buikspieren, maar niet zo erg dat je t ziet.
Nou die blubber buik mag wel wat minder van mij. Kan ik teminste weer me spijkerbroeken aan enzo. Maar me mooi steepjes vind ik wel wat hebben eigenlijk hahaha.