Buikfoto's >> Na de bevalling...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door kvptje, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Vosje, misschien een tip. Neem een lekker zonnebank kuurtje! Nadat ik mijn strepen meerdere keren aan zonlicht heb blootgesteld zijn ze een héél stuk lichter en minder opvallend geworden.
    En zonnebankje is nog lekker voor de ontspanning ook :)

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hey! Dat is nog eens een goede (en lekkere) tip!
    Denk dat ik dat maar eens ga doen... lekker zonnebanken :D 8)

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hey tnx voor de tip!
    Ik ga het binnenkort is proberen! :D

4. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ik ben 2,5e week terug bevallen van ons tweede kindje...met een keizersnee..onze dochter was een kleintje van 2675gram, en had een vrij bescheiden buikje...
    maar ik weeg evengoedn nog 6 kilo meer dan ervoor.
    Toen ik was bevallen van onze eerste, toen was die buik na 2 dagen gewoon helemaal weg, heb er ook nooit een foto van gemaakt eigenlijk..wel een goed idee trouwens!
    ik denk dat het ook wel scheelt hoeveelste zwangerschap het is geweest hoe je buik er nu uitziet. ik vind het overigens evengoed nog wel meevallen nu hoor, en denk dat straks als ik weer mag sporten mijn buik zo weer plat is...zal wel nooit meer zo plat zijn als voorheen, maar ja je hebt het wel ff ergens voor gedaan he!

hieronder mijn buikfoto van vandaag! 2,5e week na mijn bevalling van de tweede met een keizersnee...en ik zag wat striempjes, haha,....van mijn kleren...die keizersnee zag ik nu ook pas, is best scheef gesneden....da's ook wat!

[img=http://img522.imageshack.us/img522/765/img0342dd9.th.jpg]

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Mooie buik hoor!
    Netjes en dat voor een tweede kindje!
    Super

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    zo das toch al weer een mooie buik
    en wat een kleine snee heb jij zeg ;)
    en dat nog maar zo kort geleden

7. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    die snee is idd wel wat geslonken na de 2,5e week...hij leek wel flink groter, maar valt nu weer mee...
    ik heb hier ook al wat mooie "na-buikjes' gezien..
    en mocht je niet zo trots zijn op je "na-buik"..
    weet waar je het voor gedaan hebt, je hebt nu wel een mooi wondertje, als het goed is!

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik heb 2 kindjes gehad eentje toen ik 17 was en eentje toen ik 21 was en nu zwanger van de derde.

heb geen voorfoto's, wel buikfoto;s van mijn buik nu in het album.

Had redelijk wat strepen onder mijn navel en in mijn zij, maar heb na beide zwangerschappen meteen buikspieroefeningen gedaan, dus heb wel een 'velletje' want het is wel uitgerekt, maar verder een behoorlijk strakke buik al zeg ik het zelf ;)

Ben wel heeeel benieuwd hoe mijn borsten zich houden. Die waren nooit zo mooi en na kind nummer 2 en 14 kilo gewichtsverlies hingen ze op mijn knieen, dus die heb ik 4 jaar geleden laten opereren.

Om een idee te geven, ik ben 1.76 weeg van mezelf 64 kilo (nu 66) en heb een klein A-cupje........ik zit nu alweer op C en we gaan wrs weer naar DD *zucht* gelukkig heeft manlief beloofd dat als het weer zo erg is ik gewoon weer onder het mes mag.

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    oh, er staan foto's in mijn album van toen ik 10 weken zwanger was en toen begon ik al een buik te krijgen, dus dat geeft wel een idee!

10. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    mooi buikje toch majkuh?
    en jeetje zeg wat zijn je borsten dan enorm gegroeid...wilde dat ik dat hd..nou ja als ik jouw stukje danzo lees, dan ben je er niet zo blij mee NA de bevalling dan.
    Ik heb ook een cupje A, en dat bleef ook tijdens beide zwangerschappen zo, oke ietsje meer voller, maar beha maatje 75A kon gewoon nog aan hoor...en nu na beide bevallingen zien ze er gewoon nog hetzelfde uit, voordeel daarvan is datze niet zijn gaan hangen..
    maar kan me voorstellen dat als ze bij jou van cup A naar cup DD wel gaan hangen ja...lastig he!
    op hoop van zegen dan voor je!

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hai danili,
    ik ben zeker heel tevreden met mijn buikje, de strepen zijn vervaagd, wel te zien hoor maar wat wil je na 2 zwangerschappen, maar mijn borsten pffffff ik vind hoe ze nu zijn super begrijp me net verkeerd, maar het is allemaal klierweefsel wat weggaat als ik stop met bv en dan is mijn velletje ook van A naar DD gegaan en mijn huid is absoluut niet rekbaar.....

Lijkt me heerlijk als mijn borsten gewoon hetzelfde waren gebleven. Toen mijn oudste werd geboren hebben ze een foto gemaakt dat ik haar bv gaf, mijn borst is zo groot als een voetbal en 2x zo groot als haar hoofdje, echt geen gezicht (ook past het absoluut niet bij mijn lijf zo groot, maar ja, het is niet anders)

12. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    buik met 6 weken zwangerschap:

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    buik 3 dagen na de bevalling:

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Mooi hoor! Haast geen verschil voor en na

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    dankjewel
    maar van dichtbij wel hoor, vooral aan de zijkanten is het wat breder als voorheen hihi

maar ik mag niet klagen :D

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

nou zoals ongeveer iedereen weet heb ik 5 kids en sorry maar ben net zoals voor ik nooit zwanger was maar ik sport veel en draag daarbij dus een zweetband echt een aanrader heb wel foto's gemaakt met me telefoon kan ik de cd niet meer vinden om de telefooninstellingen op de computer te zetten aargghhh

zodra ik ze heb zal ik ze erop plaatsen

groetjes nathalie ;)

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik ben benieuwd :D
    En je hoeft geen sorry te zeggen hoor.
    Ik vind het prachtig dat sommige vrouwen-lijven zo "makkelijk" weer de oude worden.

Ach zo is het nou eenmaal he :D
    Niemand is hetzelfde.

18. Niet meer actief

Nou, ik durfde eerst niet maar hier dan ook maar een buikfoto van mij!
    2 weken en 4 dagen na de bevalling: (Mét lolo ferrari tieten!)

(Sorry voor de flits haha)

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    keinetjes man na 2 weken! ik=jaloers haha

20. Elmo

Elmo Niet meer actief