Ik ging van 55 naar 75, was op het laatst echt gigantisch en echt mezelf niet meer. Wanneer ik terugkijk kan ik ook bijna niet bevatten dat ik zoo huge was! Mooie buik hoor Eerised, zwanger of niet zwanger en dat streepje van mn navelpiercing heb ik ook jammer genoeg
dag dames, ik heb hier een aantal buikjes voorbij zien komen, sommige zijn al erg vlug behoorlijk plat. ik zal jullie even laten schrikken, de mijn is niet plat, was hij daarvoor ook niet ben tijdens mijn zwangerschap 15kilo aangekomen (ben 1,60) heb nu nog geen buikspieren (dat vind ik soms jammer, maar heb geen discipline om ervoor te gaan) ik ben nu zwanger van de 3de (2de zwangerschap duurde jammergenoeg maar 11weken) na mijn MA. ben ik 6kilo afgevallen (waar ik nu weeral 3kilo van bij ben, omdat ik teveel eet) mijn dochter is 15maanden. (ps: ik loop gewoon in bikini op het strand en in het zwembad.) hierbij mijn buikfoto, wees gewaarschuwd.
mijn buik nu 5 maanden later, ziet eruit als de buik van Brenjomi, compleet met veloverschotje onderaan en tijgerprintje. Ik draag elke dag een corrigerend hempje
@lieselot, dat komt vast omdat we van hetzelfde jaar zijn ik ben al een paar jaar mollig (klinkt nog lief vind ik) en ik vind nu dat mensen me maar nemen zoals ik ben. al hebben andere mensen daar meer moeite mee dan ik (en tuurlijk ben ik onzeker en zou het liefst ook strak zijn, maar dat doe ik mezelf aan)
nou dit is mijn buik links was 3 maanden na de bevalling en rechts is van vandaag, 8 maanden na de bevalling dus ik was ruim 25 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap, ik moet nu nog ongeveer 6 kilo. is volgens mij op de foto niet zo duidelijk te zien, maar ben rond me heupen ruim 12 cm en rond me buik 16 cm afgevallen (dit is gemeten vanaf 3maanden na de bevalling)
jullie buiken zijn allemaal mooi slank durf de mijne er niet op te zette voor de 1e zwangerschap woog 60 en nu na 2 zwangerschappe 88 lijk nog 3maand zwanger en overal hangt t
Nou dan ga ik ook maar eens een fotootje showen hahaha. Op deze foto ben ik 1 maand zwanger. (van de 2e welteverstaan) Heb helaas wel striae op mijn buik. Gelukkig is het inmiddels al heel licht gekleurd en valt het niet meer op.
nu is hij weer het zelfde als na de zwangerschap van alicia, zoals de onderste foto dus. heb dus wat extra reserves op de heupen maar verder me oude vertrouwde buikje . helaas slonken mijn borsten net zo hard als mijn buik. ben begonnen met een ctje en heb nu nog een Atje. dus elke zwangerschap kost me een cupmaat borst. nu maar geen kinderen meer anders ben ik helemaal plat . een voordeel is wel dat ze niet kunnen gaan hangen weer een zorg minder. ik weeg nu 65 kilo bij 1.80 meter
Ik vind je helemaal niet zo huge eigenlijk eigenlijk heel normaal zwanger... je bent niet zo heel erg groot volgens mij dus misschien lijkt het wel heel groot.. hij is wel heel mooi, strak en qua vorm!
ik heb ook niet meer mn oude figuur en ik baalde zo gigantisch dat ik 1 striemetje had opgelopen, maar ik besef nu dat ik echt blij mag zijn met mn figuur en dat het écht nog wel meevalt met mij, ondanks dat ik geen strakke buik meer heb.... (heb helaas geen foto)