Ben in mei bevallen en had mijn duidelijke menstuatie 18 juli en geef volledig borstvoeding. Tot heden nog niet ongi geworden, is dit normaal?
ja het kan voorkomen dat je een menstruatie krijgt en dan weer een hele tijd niets...als je volledige bv geeft kan het zelfs pas weer komen als je kindje anfdere voeding bij krijgt. heb het toevallig vanmiddag nog eens gehoord, had nacontrole bij de vk en zou ook zweren dat ik een menstruatie gehad heb..ben pas 11 juli bevallen dus dat is echt kei snel! nu maar even de cyclus afwachten...maar de vk zei dus vanmiddag dat het ook wel weer eens heel lang kon duren...we wachten af!
hier met 5 maanden voor het eerst, toen naar 3 wk en verwacht dat er nu wat langer tussen zit. Had na 3 weken duidelijk voelbaar mn eisprong.
Ik las inderdaad op een andere site dat je na 1 keer ongesteld te zijn geworden, het zo weer 2 of 4 maanden kan duren voor je weer ongesteld bent. Ieder lichaam reageert anders. Ik geef ook nog volledig bv en ben net voor de 2e keer ongesteld. er zaten net geen 40 dagen tussen, dus dat vind ik redelijk netjes. Maar wat mij betreft het hele ongesteld zijn gebeuren nog even kunnen wachten, haha