Voor mij is het de 2e zwangerschap, maar bij mijn zoontje ging het net zo snel. Mijn buik lijkt nu ietsje groter. (zie album van eerste zoontje). Volgens mij heeft de grote van je buik met je buikspieren te maken en is de 2e keer je buik vaak groter omdat de boel slapper is. Mijn buikspieren zijn sowieso niks gewend, dus gaat het ook snel hangen natuurlijk.. Daarnaast denk ik dat bouw en aanleg er een rol in spelen, net als striaie.
wauw wat mooi!! Ik kan echt niet wachten totdat mijn buikje echt een zo'n zwangerschapsbuikje wordt. Nu lijk ik gewoon goed aan de chips en frikandellen te hebben gezeten. ... en dat terwijl ik volgende week op zonvakantie ga haha. Nu pas ik nog gewoon al mijn kleding. Alleen in de avond zet mijn buik ietwat op als mijn maag is gevuld... haha Maar ik zal deze week tijd maken voor mijn buik-foto
18 weken zwanger Bij mij in vergelijking met jullie ook nog niet zoveel buik! Ben jaloers!!! Terwijl het voor mijn gevoel een giga buik is tegenover mijn eerste zwangerschap!
Ik vind het er zeker niet gek uitzien hoor, prachtig! Zo zie je heel mooi dat je zwanger bent, dat is toch fantastisch!
hoi dames, hier mijn buikje met 16 wk, 3 dg je ziet dus nog eigenlijk niets. Ik ben ook 0 kg aangekomen sinds de zwangerschap.
Morgen is het weer foto tijd en zal ik hem plaatsen (ben vandaag 19 weken). Deze is van 17+4 (is de foto zichtbaar voor jullie?)
Dit is mijn buik, bij 20w2d . Het is onze vierde . Ik ben pas 2 kg of zo aangekomen. Mensen die me feliciteren dat ik zwanger ben zijn verbaasd hoe ver ik al ben . Ik ben heel lang en best slank. De verklaring van de verloskundige dat ik niet zo'n dikke buik krijg is dat er gewoon heel veel ruimte tussen mijn heupen en ribben zit, zodat de baby daar tussen past en niet zo snel ook naar voren hoeft te zitten. Ik ben zelf trouwens wel best aardig onder de indruk van mijn buik, maar als ik het dan zo opzij zie, op de foto, zie ik dat hij echt nog niet zo groot is .
Ik vind de mijne niet zo mooi,...! Het ziet er nog niet echt uit al zwangerschap. Normaal ben ik plat met onderaan een klein vetlaagje! Het is ons 1ste beebje
Een snel kiekje met mn mobiel Ben van mezelf altijd erg slank/plat geweest, ook draag ik mn buik -nu al- heel erg naar voren(net zoals mn moeder overigens). S'ochtends 15+6 @HopeSept12 Misschien moet je eens foto maken met egaal shirtje aan, dus niet een vestje.
doe je dat via je telefoon of via de pc? want bij mij doet ie het met de telefoon ook niet, alleen via de pc... erg jammer
Als je de foto op je mobiel via je mail(op je mob dus) naar je eigen mail stuurt, Je mail met foto opent en download op de computer, kun je hem hier uploaden Zo heb ik het gedaan!
Wat hebben sommige al een mooi buikje! Bij mij valt nog niks te zien. Ben zelfs 5 kilo afgevallen sinds de zwangerschap, volgens de VK kon dat geen kwaad. Hoop dat mijn buikje ook binnenkort gaat groeien.