Dat is ook zo.. Pff vind het zo vervelend om elke keer op de weegschaal te gaan bij de vk. Voelt net alsof ik elke keer naar de diëtiste moet haha
Het begint toch al mooi te bollen hoor En wat een leuk truitje heb je aan! Vanwaar als ik vragen mag?
Mijn foto doet mee aan de maand actie voor buikfoto van de maand. Vanmiddag heb ik ook een nieuwe gemaakt maar die kan ik via de mobiel niet uitadem. Zal er nog wel even bij zetten morgen. mooie buikjes verder al zeg!! Echt erg leuk om te zien
Ik heb echt nog zo'n kleine buik... Ik ben bijna 21 weken iedereen die ik zeg dat ik zwanger ben die kunnen t niet geloven haha
Dit zijn gewone kleren, vond maar steeds geen mooie zwangerschapsbroek dus heb ik maar een gewoon broek gekocht met een lage taille. En topjes koop ik ook nog gewone maar zorg dat het wat lange zijn.
Wat een buiken alweer.. en wat een verschil ook in formaat zeg. Onvoorstelbaar. Het gaat trouwens wel erg hard vind, al weer over de helft en de tijd tikt maar door. Misschien komt dat ook omdat ik net klaar ben met de studie en al een kleine heb rond lopen. Ik geniet er in ieder geval wel meer van dan bij mijn zoontje heb ik het idee. Voel mij tot nu toe ook nog beter. Ik heb ook weer eens foto's gemaakt. Hierbij 2 van vanmiddag Bekijk bijlage 336650 Bekijk bijlage 336651