Dat wordt een "plop-navel" denk ik Ik heb er nog steeds een gat zitten, kan alleen niets meer doorheen geprikt worden (moet ik nu ook even niet aan denken ook haha). Mijn navel lag al erg diep en dat doet deze nog steeds, nog niets aan veranderd gelukkig! 24 weken foto @ 15-7: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/9735-albums13120-picture81269.html
Ik heb toevallig die van mij vanmiddag eruit gehaald, hij deed zeer en me velletje ging veel ste strak zitten. Pff baal ik van ik wil m wel weer terug trouwens
Ik heb mijn piercing er enkele jaren geleden uitgehaald bij de vorige zwangerschap. waar het gaatje zat van de piercing is zelfs een litteken gebleven, precies een dikke straie naar 2 kanten, was net zo een playboykonijntje 2 oortjes erop. Wel na de zwangerschap mijn piercing terug kunnen indoen. Nog buikjes???
Ik las dat er speciale zwangerschaps-piercings bestaan. Die schijnen met de buik mee te groeien. Geen ervaring mee hoor, ik heb zelf geen navelpiercing. Mijn buikje groeit gestaag. Ik schrik er af en toe al een beetje van! Mijn diepe navel is nog steeds diep, al lijkt hij minder diep en groter te worden.
Ik had vannacht heel raar elke keer als ik wakker werd voelde ik aan mijn buik en dacht: wow, waar is die opeens vandaan gekomen?!
Ja ik verschiet er ook van! Voel me baarmoeder nu 2 cm boven de navel zitten en als s.em schopt dan is het naast mijn navel Mijn navel trouwens was heel groot en nu ziet het er uit alsof hij gaat ploppen voelt kleiner en strak gespannen aan. Mijn buik groeit trouwens echt met de week! Ook komen de kilo's ineens sneller... Van 4 kilo zit ik op 2 weken +2 kilo bij dus 6 kilo in totaal. Hoop dat het stabiliseert :-/ lees wel vaker dat je in het tweede trimester een spurt krijgt maar blegh zeg,zie de kilo's niet graag Groetjes!
Wat leuk dat je jouw kleintjes hebt gevoeld!!! En het mooie is, dat zal steeds vaker gebeuren!! super fijn om het leven in je te voelen! Ondanks het feit dat mijn placenta aan de voorkant ligt, voel ik al enkele weken beweging. Heerlijk!! Er is nu zelfs een duidelijk slaap/waak/ritme te herkennen waardoor papa niet meer urenlang zijn hand op mijn buik hoeft te leggen om ook de kleine te kunnen voelen. Wat helemaal mooi is, als ik plat op mijn rug lig en de kleine wat feller is, kan je de bewegingen in mijn buik zien aan de buitenkant! Dat is echt zo bijzonder!! Nu is het alleen wachten op een mooie buik. Het komt nu voor dat ik naar een babywinkel ga voor spulletjes en ze zeggen dat ik nog tijd genoeg heb omdat ik pas zwanger zou zijn. Als ik dan vertel dat ik 22 weken zwanger ben, staan ze wel even te kijken..... Ik kan namelijk nog al mijn kleding gewoon aan met mijn kleine buikje. zie foto. Dusver ongeveer 1 kg aangekomen, niets meer. ... en ik zit zo te wachten op een mooie buik zoals velen van jullie!! Maar achja, puur een luxe-probleempje. Dat met de kleine alles hartstikke goed gaat is verreweg het belangrijkste!! de foto is van 22 weken en 3 dagen.
Ohhh ik kan me voorstellen dat je zit te wachten op een mooie groeiende buik zeg..!! Het is wel heel klein hoor. Maar dat zul je vast nog niet eerder gehoord hebben Het is overigens wel een groot voordeel dat je pas 1 kilo bent aangekomen. Wat goed zeg, dat scheeld je straks een hoop na de bevalling. Bij mij zit er helaas al 9 kilo aan en mijn buik is gigantisch. Ik begin dan nu ook wel last te krijgen van mijn rug, ribben en vooral mijn heupen met slapen!! Hierbij een foto Bekijk bijlage 339198
Ik begin nu echt aan de groeispurt! Vind het wel lastig om nu leuke kleding te vinden die ik kan dragen...
Hier nu ook aan de groeispurt begonnen. +4.5 kilo als ik op mijn rug lig heb ik echt alleen maar een hele grote bobbel tussen navel en schaambeen. Heel grappig! @ Friesland, dat is echt een grote buik! Maar het is de tweede toch? @ Leonie, kan me je gevoel wel voorstellen. Ben je over de helft dan mag je het ook wel gaan zien. Helaas niet altijd zoals bij jou... @ firsttime, herken mijn buikje wel wat in jouw foto. Mooi buikje!
friesland90.... wauw!!! En we schelen (maar) een week in zwangerschapsduur haha, al denk ik te zien aan je profielfoto dat je al een kindje hebt. Maar leuk hoor. staat je erg goed, die buik! Ook firsttime, een mooi buikje! Ik moet zeggen dat ik het ook lastig vind om leuke positiekleding te vinden. Waar kijk je zoal voor kleding offline of online? Succes met de hitte dames, geniet ervan (als het even kan ) !!!
H&M voor de jeans (nu te warm maar wel heel fijn voor de koelere dagen), Asos.com voor leuke jurkjes en Mango/Zara voor de luchtige broeken met elastieken band! Maar vind een jeans met basic shirt het fijnste. Toch maar hopen dat het snel weer iets koeler wordt...
Wat leuk om jullie buikjes te zien. Afgelopen november is mijn kleine meid geboren, dus vind het leuk om te zien hoe jullie er rond deze tijd uit zien en hoe ik er dus vorig jaar uitzag. Sterkte met de warmte!
Wat kunnen de grotes qua buiken schelen he? Bij mijn zoontjes was mijn buik rond dit termijn ook al groot hoor, al wat hij toen wel ietsje kleiner. Bij een 2e gaat het toch wel wat sneller. Ik heb positie kleding voornamelijk bij prenatal weg. Verder hebben wij in de buurt alleen winkels die geen positie kleding verkopen, de c&a heeft in de winkel ook helemaal geen positiekleding meer h&m hebben we hier niet