Dit is een topic speciaal voor meiden die 100kg of meer wegen en nu zwanger zijn... *sorry dat ik zo onbeschoft inbreek, hoor hier ook niet thuis, maar zwangere buiken zijn altijd leuk om naar te kijken, dus dacht ik kom even bij jullie clubje spieken en toen ben ik zo brutaal geweest om gelijk te reageren*
HIer ook een zwangere mama... Woog 107.5kg toen ik in 2006 zwanger raakte van ons dochtetje. Woog 104.5 op de dag van bevalling en 95 kg 2 weken na bevalling. Helaas is dat er door enkele miskramen weer erbij gekomen en woog 107.1 kg (bloot smorgensvroeg) toen ik wist zwanger te zijn van dit 2e wondertje. Gisteren op controle geweest en woog 103.9 kg (met schoenen aan in de middag). Komende vrijdag hebben we en pretecho en geslachtsbepaling. Vanavond zal ik eens een foto plaatsen...
leuk al die foto's heb al eens gegoogled hoe de wat zwaardere vrouw er uit ziet met zwangere buik, maar daar kwam niet zo veel uit. Ik kan me hopelijk dus wel verheugen op een mooie buik. Nu met 21 weken zie ik er vooral dikker uit (begonnen op 103, nu op 106)
Brenda, mooie buik al joh Een vraagje voor iedereen.... Als je zwanger bent hoort toch eerst je onderbuik te groeien gebied bij je navel zeg maar??? Bij mij is nu echt het gedeelte meteen onder mijn borsten mega aan het groeien!! Als ik in de douche sta zie ik mijn voeten niet meer hihi.
Bedankt Gaab En boven mijn navel groeide het als eerste ook harder omdat je darmen volgens mij daar heen gaan Weet het niet zeker Nu is het bij mij een bolletje geworden. Maar je bent wel verder dan mij dus geen idee Liefs brenda
ik durf hier nu toch een foto te plaatsen mijn gewicht zeg ik niet, maar is zeker 100+ Deze foto is genomen met 20+4
Mijn buik begint nu iets meer rond te worden, maar is nog steeds zo dat deze bij mijn navel meer uitsteekt dan eronder. Op deze foto valt het wel mee, maar met andere kleren weer niet...
he meiden mijn man heeft net een foto gemaakt vers van de pers 14 weken + 1 dag: Bekijk bijlage 140151