Hier was ik 32 weken zwanger. Begin gewicht zwangerschap; 108 kilo, gewicht nu bij 34 weken; 109 kilo omdat ik de eerste weken 10 kilo ben afgevallen. Morgen groei echo om ons kleintje weer te zien, zal dan ook weer een nieuwe buikfoto maken.
foto van bij colin met 38 weken.. de ochtend voor de geboorte.. weegschaal stond hier op 110 kg. net voor vliezen helemaal braken
Wat een prachtige buiken meiden. dit is mijn buik nu ( paar daagjes geleden) Bekijk bijlage 100425 begonnen met 103.. 3 kilo afgevallen en nu weer 1,5 erbij. dus zit nu op 101,5 vorige zwangerschap begon ik met 93 kilo en kwam totaal 9 kilo aan. en ik was 11 kilo in 1 week kwijt.
Scheelt wel dat je heir veel buiken met kleding aan ziet. Nooit geweest, maar nu ben ik toch wel trots op mijn buik. Wat jammer is: mijn buik is vrij rond, maar onderaan hangt dan toch een laagje vet wat wordt weggeduwd door de buik en op de heupen ook. Mooie 'bloot'foto's zijn dus moeilijk te maken. Hebben anderen dat ook? Ik zie in andere topics bijv prachtige slanke meisjes in mooie slips en beha's staan en dan met zo'n mooie toeter. Sorry, maar slips gaan echt niet, die rollen naar beneden. Dus ik heb zo'n mega positieslip tot over mijn navel. Wie vertelt hier ook zijn ervaringen?
dit hobbeltje vet wat net boven de broekuitkomt en er onder verstopt zit...bedoel je smartie.. jep heb ik ook , vriendin van mij die wat zwaarder is ook. ik kan we lage broekjes aan maar dan zit het hobbeltje erboven..en zit minder lekker, dus meestal zwangerschapsboxers of slips inderdaad tot onder mijn borsten zo ongeveer.. helemaal aan het einde bij colin was ie wel weg omdat colin ingedaald lag en mijn huid volledig strak stond.. dit is trouwens een foto van deze zwangerschap bij 22+1 weken.
Ik draag lage slips ( Naadloos van de hema, lekker zacht ) en die zitten onder mn buik. Bij mij zie je wel een overgang van buik naar heupen, maar als ik daar mn handen op zet is 't wel mooi haha En inderdaad ik heb nog een restje vet onder mn buik... Maar dat zat er voor de zwangerschap ook al en zal nu niet ineens verdwijnen.
Ook ff een abbo Nu niet zwanger, maar kan wel ff een foto opduikelen van de zwangerschap van m'n dochter Edit: Foto toegevoegd. Start gewicht was 107kg en het eindgewicht was 111 kg
Waw... 9 kg in 30w van een tweeling... Ik ben nu al 13kg in 26w. Ben met mijn jongens 21kg in totaal aangekomen... Nu zullen we zien hoe ze het volhouden
randje vet valt hier gelukkig reuze mee bij mij zij t echt de billen en de benen en borsten ik persoonlijk hou zoiezo niet van 'bloot' foto's vind met kleding net zo mooi Draag zelf wel gewoon allerlei slips, ligt er net aan wat voor een bui ik heb heb ook een grote oma tent van een positie onderbroek dus
Het laagje vet in de onderbuik valt hier ook erg mee moet ik zeggen..... En hou idd ook niet zo van bloot foto's, maar misschien mede door mijn tijgerprint Heb wel een blote buikfoto, kijk maar en dan valt t vetlaagje best mee toch??? Dit was met 29 weken
En hier 1 van 38 weken! Vind t niks om die lelijke tijgerprint.... Vandaar altijd foto's met kleding aan!
Bekijk bijlage 100865 27 weken alweer....Ik ben tot nu toe 10 kilo aangekomen, morgen weer naar de VK ben benieuwd wat er nu aanzit
even een vraagje off topic is er ook een dames+ gewoon topic zonder fotos of met fotos maar waar iedereen gewoon met elkaar typt??? snappen jullie het nog? ben nieuw groetjes divinia