Buikfoto's van 100+ dames

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ccwomen, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik heb de kleine meid vandaag weer gevoeld is nu de 2x echt duidelijk dus hoop dat het vanaf nu meer word:D echt heel bijzonder.
    Mijn placenta ligt achter dus dat scheelt ook zeggen ze!

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    haha ja klopt, hoop het voor je:)
    Mijn moeder kon ook zo een voetje vastpakken toen ze zwanger was. Vind ik best een eng idee eigenlijk.
    Ik had gister een pretecho en toen pakte die vrouw de kleine ook zo bij d'r billen en probeerde haar een beetje te pesten zodat de echo zou lukken, maar dat voelde ik heel goed, was niet zo'n prettig gevoel haha.

3. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    ja een voetje vast pakken dat hoeft van mij ook niet... hahaha dat spelletje doen we wel als ze er is... en die billen pakken dat lijkt me ook niet prettig... maar wel een betere echo erdoor gehad hoop ik dan? haha

4. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    nee helaas draaide ze de verkeerde kant op en mochten we alleen de achterkant van dr hoofdje zien haha. Dus mag over 2 weken weer een poging wagen:)

5. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    ohhh was het ook nog voor niks ook... maar nog een keer is natuurlijk altijd super hahaha... ik heb het geluk om bij iedere controle een echo te krijgen dus heb er al heel veel gehad... en het blijft iedere keer geweldig... ik mag vrijdag weer..

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hoi Hoi!
    @Brin: Ik voelde het denk ik zo vroeg, omdat ik het gevoel herkende van mijn dochtertje :D Ik heb echt werkelijk geeeen idee wat het wordt! Ik had bij mijn dochtertje heel sterk het gevoel dat het een meid zou worden, maar nu twijfel ik heel erg! iedereen om me heen roept 'jongen', maar daarvan ga ik juist extra hard meisje roepen :p Veel plezier vrijdag!

@brenda: Jeeej! Super! Wat een gaaf gevoel is dat he? :D

@Ess85: hihi nu al een duidelijk eigen willetje! 'Kijken jullie maar lekker naar mijn kontje! :D

Ben zo ontzettend benieuwd naar mijn echo vrijdag... De laatste dagen duren best wel lang :p Dan weet ik eindelijk of ik over hij of zij mag praten :D
    Hoop dat met jullie ook alles goed gaat en dat jullie net zo genieten van het mooie weer als wij hier! :D
    En oh ja, Fijne Pasen!!

xxxxJanneke

7. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    @janneke oh dat geloof ik graag... denk dat als ik ooit een 2e mag krijgen dat ik het dan ook veel eerder herken hahaha... oh ook op vrijdag een echo spannend... en ja ik denk dat ik dat ook zou doen hahaha als iedereen jongetje roept dan juist hard meisje gaan roepen hahaha...

hoe was je eerste paasdag? ik ben net thuis van dagje familie... was heel erg gezellig maar me lampje is compleet uit dus nu lekker lang uit op de bank en af en toe ff op forum kijken hahahaha

8. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hahahaha ja hier ook een dagje familie! 's morgens mijn familie en 's middags de schoonfamilie. Ben nu ook helemaal uitgeblust! Ik ga lekker naar mijn bedje toe :D

9. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    hahaha sweet dreams... hoef ik nog niet te proberen... dan zit ik vanaf een uur of 4 klaarwakker in de woonkamer... niet echt lekker maar ja nog paar uurtjes bank hangen en dan wel lekker me bedje in...

10. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    ooh zijn jullie ook al zo moe? Ik ben ook echt gesloopt haha. Maar kan jammer genoeg ook niet meer uitslapen:S
    Zometeen maar lekker m'n bedje in. Slaap lekker allemaal..

11. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    @ess85 ik had niet helemaal door hoe moe ik was... gister op de bank in slaap gevallen en werd net voor 1 uur wakker hahaha toch maar me bedje in gegaan... nadeel is dat ik vanmorgen om 7 uur klaar wakker was... pfff maar ja hoort erbij hahahaha

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik mag hier eigenlijk (nog) niet meekletsen, woog vanmorgen 99.3 kilo....maar ik vind dat al bijna 100 ..toch? :D
    Deze buik is van gisteren, afgelopen week een flinke groeispurt gehad volgens mij. Leuk!

13. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @Brin ooh dus je was lekker vroeg wakker vandaag. Balen is dat!
    Nog leuke plannen voor vandaag?
    Ik ga straks even naar m'n ouders en meer niet, het is me te warm haha.

@Liesben, beschaafd buikje hoor :)

14. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Wij gaan vandaag naar het strand met de kleine meid! Lekker schepje/emmertje mee :D Ik kan dus toch al nooit slapen. Ik heb een levend wekkertje met de mening: dag kan niet vroeg genoeg beginnen :p hihi Fijne dag vandaag!!
    Liesben: lief buikje!
    xxx

15. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    @ebb en janneke hahaha nee dat was mij toch ff te vroeg vanmorgen... nog wel ff lekker uurtje meegepakt op de bank vanmorgen dus dat was wel lekker... zolang mijn wekkertje nog ingepakt zit probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten dat ze mij nog niet wakker maakt hahahaha...

vandaag ff bij me oma langs... al ff niet gezien en het is pasen dus ja dan hoort het er wel bij... ze zal wel verbaasd zijn dat er nog steeds geen buikje te zien is... hahaha

@liesben mooi buikje... is al groter dan die van mij hahaha... zou bijna gaan denken dat ik niet zwanger was als ik niet al die echo's had gehad en als ze niet zou dansen op me blaas hahahaha

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @Janneke veel plezier vandaag op het strand! Zal wel behoorlijk druk zijn.
    @Brin haha ja precies, nu kun je nog lekker lui doen, dat is straks voorbij. Tenzij ze een goede slaapster is natuurlijk :)
    Veel plezier bij je oma.

17. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    @ess hahaha daar geniet ik zeker nog ff van... en aangezien ik borstvoeding ga geven (als dat lukt natuurlijk) zal ik wel een tijd krijgen van gebroken nachten maar ik heb gelukkig niet zoveel slaap nodig normaal gesproken... pas sinds ik zwanger ben slaap ik meer dan 6 uur per nacht... veel plezier bij je ouders... lekker rustig aan doen vandaag is zeker te warm om veel te doen hahaha...

18. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    haha ja als je borstvoeding gaat geven dan kun je er denk ik wel een aantal keer uit snachts.
    Ik heb normaal gesproken ook maar weinig slaap nodig, maar sinds ik zwanger ben merk ik wel dat ik eerder moe ben.
    Fijne avond, het is gelukkig maandag dus heb ik weer wat te kijken straks haha.

19. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    @ess had ik niet zo erg verwacht... dat ik zoveel slaap zou krijgen hahaha had wel iets meer dan normaal verwacht maar niet zoveel maar ja wel lekker voor de verandering... oh ja het is maandag... dat schreeuwt grey's anatomy... have fun

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Precies!! Grey's anatomy!! Ik heb het maar opgenomen want had hier nog een klein meisje van 3 rondlopen die geen zin had om te gaan slapen haha. Dus ga het vanavond lekker op bed kijken:)

Deel Deze Pagina