hahaha is echt nog geen buikje maar zal ff kijken of ik foto kan maken straks... alleen me vet rolletje is verder naar boven gedrukt dan anders...
hier dan mijn "buik" helaas nog geen mooi zwanger buikje maar alleen me zwembandje die omhoog gedrukt is hahaha... maar ja foto is foto zullen we dan maar zeggen...
Nou begint toch ook wel ergens op te lijken hoor!! Moet je over 2 weken eens kijken hoe het dan opeens veranderd kan zijn
haha ja leuk is dat he Even een vraagje.. Hebben jullie ook dat de baby nog steeds meer beweegt in het onderste gedeelte van je buik? dus zeg maar tot de navel..
Ess ik ook! Vandaag toevallig een keer flink op mijn blaas (kon nog net mijn plas ophouden!! Dat wordt nog wat ) en verder tot links onder mijn navel. Volgens mij zit mijn placenta rechts, want daar voel ik niet veel. Weet het alleen nog niet zeker. Niet op een echo gezien ofzo. Wel gezellig he? Dat getrappel de hele dag! Mijn meisje trapt net als mijn dochtertje: vanaf de eerste trap ook meteen elke dag vele keren! Mooie buik hoor Brin! Wordt vanzelf kogeltje rond
oh zodra ik haar voelde was het juist onderin en nu zit ze weer iets hoger en voel ik haar minder... maar als ik haar voel nog steeds onder me navel....
ja super dat getrap! Ik vind het ook zo apart als ik m'n hand op m'n buik heb dan voel je zo dr billen/hoofdje langs je hand gaan. Ik word ook regelmatig op m'n blaas getrapt haha.. En snachts als ik op m'n linkerzij lig dan begint ze ook altijd te bewegen en te trappen.. Dan moet ik echt op m'n rug gaan liggen want dat is geen prettig gevoel haha.
oh zie net je berichtje janneke... dank je wel hahahaha vind het nog veel te weinig dat je het ziet... maar ja hopelijk zoals ess zegt over een weekje of twee.... ik heb mijn placenta voor dus misschien dat ik haar daarom minder voel nu ze hoger ligt... maar zeker geweldig om te voelen...
awwww hahahaha mijn kleine meid stopt juist iedere keer als ik met mijn hand erheen ga... echt heel raar... zodra ze mijn hand op me buik voelt dan schopt ze niet meer, hand weg en mevr begint weer hahahaha
Klopt! Mijn placenta lag ook aan de voorkant bij mijn vorige zwangerschap en dan voel je de baby vaak wat later en minder. Maar als je rustig gaat liggen en de kleine even een beetje gaat pesten, voel je haar dan wel goed?
soms wel en soms niet... maar ja als ik kijk naar de twee meisjes van me zussen die zijn ook mega eigenwijs dus ga ervan uit dat deze meid ook lekker eigenwijs is... hahahaha
hey meiden hie van mij ook even een buikfoto haha schandalig de laatste was met 25 weken hier begint het getrappel nu pas boven navel hoor dus kan nog wel even duren.. ook hier de placenta aan de voorkant.. en dat getrappel van nu is meer geschuif zo`n raar gevoel bij deze 33 weken
oh dat is een mooie buik... geweldig om m ook van de bovenkant te zien... ahhh dus we hebben nog even voor we onze kleine prinsesjes aan de bovenkant voelen hahahaa en dan het overgaat in schuiven is wel apart ahhaha wist ik niet
ja haha dan zie je echt zo`n bult voorbij komen.. echt zo`n apart gevoel ze krijgen minder plaats he`.. dus die trapjes worden echt schuifjes haha