Ja Brin heb ik ook! Zodra ik mijn hand of die van mijn vriend er op leg stopt ze met schoppen! En getrappel boven de navel: verschilt per persoon. sommige baarmoeders zijn eerst wat langwerpiger, andere breder, en als je al een kindje hebt gehad zit ie ook veel sneller hoger! Hier zit hij nu op mijn navel met 17 weken. Als ik de 20 voorbij ben weet ik zeker dat ik al trapjes boven de navel kan voelen Was met mijn eerst meisje ook anders hoor, die groeide beschaafder Maar nu alles is opgerekt gaat het twee keer zo snel! Hier een foto. Links 23 weken van mijn 1e, rechts 17 weken van mijn 2e Liefs, Janneke
oh dat het zo'n verschil is de eerste en tweede... maar nog steeds heel mooi buikje janneke... gyn heeft vrijdag gevoeld hoe hoog me baarmoeder nu zit en toch wel 5 a 6 cm boven me navel, als ik het goed heb onthouden hahaha... maar ja ik gooi het maar op de placenta die voor ligt dan hahaha...
Jij bent al 7 weken verder dus dat klopt vast wel! Ik weet nog niet waar mijn placenta ligt, maar ik heb zelf het idee aan de rechterkant. Daar voel ik eigenlijk niets En met de angelsound hoor ik daar een flink geruis. Net alsof je heeeeel veel bloed hoort stromen! Ik ben benieuwd of het blijkt uit de 20-weken echo. Met de echo van vorige week lag ze ook met het hele lijfje links: hoofdje boven, voetjes onder. En in kleermakerszit! liefs!
awwww dat klinkt wel erg schattig dat ze er zo bij lag/zat... lekker relaxed hahaha.... ben benieuwd of daar inderdaad je placenta ligt, weet je gelijk hoe die klinkt hahaha... die kleine van mij ligt ook bij iedere echo met voetjes beneden en hoofdje boven en lekker uitgebreid hahaha, ze neemt het er echt van.... maar ja nu kan het nog hahahaha
Ik heb vrijdag een herkansing voor de 3/4D echo.. dus hoop dat dit kleine dametje nu wel een keertje mee gaat werken haha. Dat getrap wordt hier ook meer schuiven, zo leuk is dat..
oh spannend ess, zal voor je duimen dat je meisje een beetje meewerkt vrijdag... ben benieuwd hoe dat geschuif voelt hahaha...
Voelt echt heel raar.. maar wel leuk! Je voelt dan echt een hoofdje of de billen ofzo langs je hand gaan. Zal binnenkort wel gaan gebeuren bij je denk ik..
oh jameiden nog iets.. als ze dus iedere keer stopt als je je hand erop legt. kun je ze ook gaan testen he... hier ligt mevrouw al vanaf 24 weken hetzelfde. hoofdje naar beneden met ruggetje links... dus als ik op mijn rechter zij ga liggen en ik geef wat klapjes (zachtjes hoor) op mijn buik kwam ze op een gegeven moment daarnaar toe.. en danin een keer schoppen ze terug zo maak je dus contact als ik haar nu even niet voel doe ik dat dus en reageert ze meteen...
hahaha kan niet wachten... misschien moet ik dat proberen dat ik haar even plaag en kijken of ze daar op reageerd ipv me hand er gewoon op te leggen hahahaha... gaan we uitproberen...
hihi deed ik bij mijn dochtertje best nog wel vaak... Die lag dan wel eens stil en dan dacht ik: doe je het nog??? En dan porde ik een beetje in mijn buik en dan kwam er zo'n geirriteerd schopje voor terug Werkt als een trein Maar die van mij was op de echo nog zo ieniemienie dat ik het bijna niet durf nog xxx
haha ja dat is dan wel weer zielig he. Zijn trouwens best wel wat meiden hier die een meisje krijgen he? Als we maar niet allemaal dezelfde naam hebben haha.
nou hier komt...... ik zal het vast zeggen.. whahhaha word een half angoleesje en half nl-ertje mijn moeder heet marie-louise dus .. zijn moeder juliana dus... moet wel zeggen dat e die combi pas beseften toen we de naam al vast hadden hahahaha.. ik as zo`n 9 weekjes zwanger en elke keer als ik aan de baby dacht kreeg ik de naam ...in mijn hoofd. spreek uit als djolisa.. bij de 13 weken echo zag ik 100% zeker weten 3 streepjes dus voor mij was het al duidelijk een meisje hahaha.. en dat werd alleen nog maar bevestigd
Leuke naam babyhope, hoor je niet vaak.. dat jij m hier gewoon neerzet haha.. we hebben in ieder geval niet dezelfde Gek he dat je onbewust soms al kan weten wat het geslacht is.
hahaha ja ik zet hem gewoon neer haal hem zo weer weg maar denk ik zeg het vast.. ik bedoel wij hebben 5 jaar lang verassingen en al gehad dat het nu allemaal niet meer zo`n surprise hoeft te zijn voor ons.. van de familie weet trouwens niemand het hoor!! haha
Ah heb ik het net gemist! Maar hoe kan je posts van jezelf wissen/aanpassen dan? Heb het nog niet kunnen vinden! Twee van mijn namen durf ik ook wel te vertellen Mijn dochtertje heet Luna Annamaria Jolie. De Anna is van de ene oma, de maria van de andere oma. Jolie omdat het mooi/lief/aardig betekent in het frans. Dus bij deze wilden we weer zoiets doen! Mijn vriend heeft nog een Oma en die heet Marie. Dat vond ik wel heel leuk, dus dat wordt er 1! En dan wilde ik voor een meisje ook weer een woordje uit een andere taal die zoiets betekend als mooi/lief/aardig en dat is geworden Bella uit het Italiaan Dus het word .... Bella Marie. Over de eerste naam zijn we nog niet helemaal zeker! Een jongetje had naar beide overleden Opa's vernoemd geweest met als voornaam ook nog een twijfel Ik wil iig iets korts dat past bij Luna. Luna betekent Maan, dus heb al gekeken naar sterrendingen ofzo. Maar omdat een sterretje ook symbool staat voor een miskraam weet ik dat nog zo net niet... Ideeën toevallig dames?
Ja inderdaad, hoe kun je berichten van jezelf aanpassen/verwijderen?? @janneke, heb geen idee voor je sorry.. maar inderdaad, ik vind alles wat met een miskraam te maken heeft, zoals ster of vlinder ook niks. Wel mooi hoor de namen van je dochter. De namen van mijn dochtertje wil ik ook wel zeggen maar niet hier haha. en van deze blijft nog even geheim