Eindelijk een foto van mijn buik die mijn goedkeuring kan wegdragen... (ziet er tenmninste niet zo vierkant uit) Is van eergisteren, dus bijna 24 weken...
Wow dames, wat een mooie buikfoto's durf echt nog niet... voor me gevoel is het nog steeds meer vet hahahaha
Kwam hier toevallig op deze pagina maar mooie buiken dames! Kan hier bij sommige dames moeilijk geloven dat ze boven de honderd zitten! En da's een groot compliment..!! Misschien handig dat iedereen er zijn gewicht bij zet want ik denk niet dat ik hier de enige 'ongelovige thomas' ben hier hihi!
@lisa123 mijn gewicht weet ik nu niet wel over de 100 maar als ik op de weegschaal sta voel ik me dik en nu heb ik gewoon alleen buik daarom vind ik zwanger zijn in zon opzicht leuk hoef je hem niet in te houden
@ naad24, ik vind het een heel beschaaft klein buikje maar de grote groei komt nog! enneh, gave tattoo!
Wat een mooie foto's allemaal. Allemaal zo'n mooi buiken. Mijn buik is lang niet zo mooi rond, maar bestaat nog steeds uit twee gedeeltes . Met kleding zie je er gelukkig niet zoveel van.
heb ik ook hoor cindy! Hier een foto van vakantie nu heb ik eindelijk een zwanger buik ook als ik zit!