oke zo ja ik snap het ik heb ook een voorgevoel, dat ze in de 39e week komt maja dat is maar afwachten of ons gevoel indd klopt.
whaha anne lief he ben ook wel benieuwd naar jullie beeb hoor.. of het een jongetje of meisje gaat zijn heb je zelf al een voorgevoel?? ennuh ik las dat je je beebje voor het eerst hebt voelen schoppen yeahhh super top meissie nu wordt het allemaal nog net iets echter he..
Hahaha, dat zeg ik bij ieder dingetje tegen mijn man. Kinderwagen in de gang gezet 'Nu is het nog echter' en dan moet mijn man lachen!! Ik heb een voorgevoel voor een meisje. Maar we gaan er pas na de geboorte achterkomen Spannend hoor! Jij hoeft (gelukkig) niet zo lang meer. Nog een paar weken en je weet hoe je meisje eruit ziet
haha klopt ja jullie houden het spannend vind je het zo niet moeilijker om keuzes te maken qua kleertjes enzo?? ik bedoel ik ben zo iemand die niet zo van dat neutrale houdt haha hier zijn dan dus ook heel wat felle kleurtjes in haar kast te vinden, puur omdat het ook zo mooi afsteekt op die halfbloedjes he haha hier staat de kinderwagen nu op de babykamer maar kan ook niet wachten tot hij beneden is hoor alleen die hond van ons gaat er dan zo tegenaan liggen enzo en daar hou ik nu niet van whahhaha de box staat sinds maandag hier beneden en daar ligt ie nu de hele tijd voor dus hij heeft zijn nieuwe plekje al gevonden maar het doet hem helemaal niks hoor.. spannend meidd jij bent al bijna op de helft gek gevoel he
Ik ben qua kleertjes tegenovergesteld van jou Voor pasgeboren baby's houd ik, over het algemeen, van rustige en neutrale kleuren. Vanaf maat 62 of 68, als dat echte hele kleine eraf is, dan houd ik ook wel van kleur en printjes. Maar dat koop ik dan wel Heb nu overigens ook wel wat kleurtjes en printjes, maar dan groen, rood, geel, oranje en zelfs blauw. Alleen geen roze Maar gewoon wit vind ik ook zo lief. Okee, ik vind alles lief Dieren en kinderwagen. Lastig. Hij staat boven in de weg ivm verven enzo. Wil niet dat er latex of zo opkomt. Dus toch maar beneden gezet. Honden komen niet in de gang, omdat de katten anders niet met rust worden gelaten. Maar een van de katten ging in de kinderwagen liggen. Nu ligt er aluminium folie in (tip van Rissy) en de kat ligt er NIET meer in Schattig dat jullie hond nu het plekje van de baby al beschermt Gelukkig ligt ie er niet in, dat zou wat zijn Heeft ie nog niet in de gaten dat er iets staat te gebeuren binnenkort? Lijkt me voor een hond wel een hele verandering hoor, een baby erbij. Ik heb de hondenschool gemaild voor tips Kan ik wel wat mee. Wil dat het voor hun ook goed gaat. Oohh, ik heb een programma op pauze staan. Moet nu even verder gaan kijken, anders wordt het wel erg laat
hier de hond overal bij betrokken, gaat nu soms ook in de babykamer zitten kijken. raakt niets aan, maar alleen kijken. Alles wat we ook krijgen mag ze eerst zien, ben bang dat ze anders jaloers wordt, mar we gaan het merken
ja idd hij merkt wel dat er iets aan het gebeuren is. met het klaarmaken van beebkamer was hij daar ook te vinden. we hadden een deur plat op van die schragen gelegd zodat we het behang konden inlijmen en hji heeft er de hele dag onder gelegen als ik wat koop snuffelt hij ook maar zo gauw als hij ziet dat de achterdeur openstaat rent ie naar buiten haha.. scheelt mijn schoonbroer en zus hebben iin februarie een baby gekregen en die komen regelmatig hierheen dus hij is al gewend hij toont gewoon geen interesse haha vind het wel leuk maar huppa buiten is leuker.. was wel schattig want schoonzus was laatst in de keuken bezig en beeb lag in de kinderwagen en begone te huilen. hijliep naar de kinderwagen keek erin loopt naar de keuken naar schoonzus en weer terug naar kinderwagen, dus met andere woorden hup meekomen jij silvano huilt was super om dat te zien.. hij loop twel de hele tijd achter mijn kont aan sinds de zwangerschap dat wel.. pfff hahaha
Ach, wat een heerlijke goedzak die hond van jullie Zie ik die grote van ons ook wel voor aan Handig dat ie alvast wat gewend is aan een baby. Dat zal wel schelen, denk ik. Ik moet hier trouwens echt eens een foto gaan plaatsen, maar ben het kabeltje van mijn telefoon kwijt Misschien kan mijn man me even helpen anders met de camera. Ik heb daar geen kaas van gegeten
ja het is ook echt een schatje hoor.. ik bedoel we hebben het echt getroffen met zo`n beestje jaa ik wil ook wel een fototje van jou zien meissie ik moet er ook nog eentje gaan maken maar mijn batterij is leeg van de camera dus die ga ik nu meteen opladen en dan zet ik er vanaaf een foto op woehoeee vandaag 35 weekjes haha pff vind het wel eng worden nu hoor
hoihoi, dank je wel meis kzie dat jij vandaag je echo hebt? spannend hihi ik heb hem gisteren gehad en ben iets korter zwanger dan ik dacht gisteren was ik volgens de echo exact 7 weken maar mijn god wat was ik bang voor de echo zeg pffff zo bang dat het mis was of dat er geen hartje klopte gelukkig had de vk dat ook door ze zei kmerk dat je nerveus bent hihi en het eerste wat ze daarna zei toen ze de echo maakte (inwendig) was ik zie hartaktie en toen bleven de tranen stromen zowel bij mij als bij me mannetje zo ontzettend mooi en het voelde echt als een opluchting heerlijk ik zit nu ook steeds naar de echo te kijken hahaha over 2 weken krijg ik weer een echo dan zou ik precies 9 weken zijn dus zo eerst me banner maar aanpassen ben nu uitgerekend op 28 december heb me echo foto even bijgevoegd voor wie dat leuk vind ik ben er iedergeval super trots op
hey naamgenootje hahaha dank je wel en jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap lekker genieten groetjes en liefs joyce
Joyce 26. Ik heb vanmorgen mijn 1e echo gehad en ook ik ben teruggezet. Echter ben ik teruggegaan naar 5w6d. Dus dat viel wel even tegen maar we hebben wel het hartje gezien. Dat maakt weer veel goed. Nu volgende week alweer volgende echo kijken of het dan nig steeds 1w6d scheelt. Ben benieuwd mar we blijven positief het hartje klopt en dat is tenslotte t belangrijkste op dit moment dan maakt de tijd niet uit.