meiden bedankt voor jullie lieve reaktie s haha 2 weken geleden zei ik nog ik heb nergens last van niet missenlijk niet emo niks maar dat is nu helemaal omgeslagen ik huil gewoon van jullie reaktie s op mn echo en de wc word s morgens me grootste vriend hahaha echt bizar hoe dat om kan slaan ik heb om kwart over 11 me eerste afspraak bij de vk (intake) dus ben benieuwd. @ ons2dewondertje idd ben het helemaal met je eens ookal word je teruggezet is zeker niet leuk maar het belangrijkste is dat het hartje klopt en alles er verder goed uitziet misschien maakt je kleine zo een groeispurt dat die tijd dat je teruggezet bent weer vooruit gezet word spannend en alvast succes volgende week ik ga nu ff snel de kids klaar maken voor school en mezelf want er komt echt niks uit me handen sinds vanmorgen hahaha groetjes en liefs joyce
nog even een kleine aanvulling meiden wat hebben jullie een geweldige buiken echt super mooi om te zien groetjes en liefs joyce
Hey buurtje, d8 ff op jouw topic kijken. En wie zie ik daar online: MiRowsu!!! Heb je buikfoto's ook gezien. Mooi!!! Zie zo je buik ook wel, maar dat is minder geshowd. Ff een vraagje voor babyboo: ik las jouw verhaaltje over die botte reactie in het ziekenhuis van de gyn. Was dat in Helmond? Want daar ga ik (en Mirowsu) ook bevallen. Was wel benieuwd wie daar zoon botte L** is dan. Leuk topic en mooie buiken gezien verder.
nou uiteindelijk toch maar foto's op me pc gezet nog wel geen super buik maar goed hihi ( van de 20 weken heb ik geen foto) vlnr 18/19/21
Wauw mooie buiken dames, ik weeg nog geen 100 kilo,maar dat zal niet lang meer duren aangezien ik nu snel aankomt. Hier mijn buik van vandaag met 7,4 weken zwangerschap. vind hem behoorlijk snel gaan