Buikfoto's van 100+ dames

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ccwomen, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heeeel handig...wat ik dus vergeten was....de houder van je lenzen als je die draagt.........moest ze uit doen voor de OK, maar kon ze nergens in doen hihihi (kreeg 2 potjes met gekookt water, kon ook....)

2. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    heb geen man:S ben alleenstaande moeder hehehe dus laat ik dat wel achter wegen:D

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel handig al die tips, had daar niet eens bij stil gestaan, oeps

4. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16

Des te meer ruimte voor jouw spullen ;)

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hier even een foto met 30 weken

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ess.. mooi buikje..

7. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    dankje:D

8. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    @ Ess gelijk heb je;)

en jup je hebt een mooi buikje

9. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Eindelijk ff de tijd genomen om deze topic door te lezen! wat een mooie buikjes allemaal zeg!
    En leuk om jullie verhalen te lezen! zag ook al een alleenstaande moeder voorbij komen! mirowsu volgens mij? ik zit in hetzelfde schuitje als jij, word ook alleenstaande moeder en heb sinds 2 weken ook zwangerschaps suiker. En net als bij jouw, gaat het super bij mij!!
    Dit is en foto die ik vorige week gemaakt heb, toen was ik 30 weken!

10. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    mooie buiken allemaal zeg!!

11. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Buik met 33 weken.Lekker beurs omdat ik 2x daags bloedverdunners
    moet prikken maar ondanks dat vind ik hem zelf toch mooi.:D

12. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0

haai welkom
    en jup ik ben alleenstaande moeder:D..
    ff vraagje tog over de suiker,, moet jij ook aan een dieet houden?
    Ik heb daar zoon moeite mee:S:S alles wat ik niet mag wil ik juist nu:O hahaha

mooi buikje heb je;)

13. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    @nessy je hebt een mooie ronde (volle) buik hihihih
    de mijne doe ik liever niet blood hahah ik heb een rode racebaan over mij buik.. had al gezegt als ik een jongen moest krijgen dan hoef ik alleen nog auto's in te zamelen hahahah maar krijg een meid.. wuahahaha

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mooie buikkies weer meiden:)

hier vandaag mag ik officieel bevallen!!!!!!!:) wiehooooo

lekker komt mijn vriend thuis vanmorgen om 06.50uur van zijn werk hup in de douche ging ie en besprong me gewoon, en zei... jaaaa schatje vanaf vandaag elke dag sexennn!!!! hahahaha nou was wel raar na 12 weekjes hoor hahahaha
    ananas is al aangesneden en heb al een stukje op dus kom maar op meissie:):)

15. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    wuahha sjow jij hebt er zin in hahaha liever vandaag dan morgen dat ze komt niet:p

ik laat het lekker op zun beloop zie wel wanneer ze komt,, ze zal er zelf wel een x uit willen heheheh

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahaa jaaa ik heb er zeker zin in, ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet, of ze een mooi kleurtje krijgt:) want mijn vriends broer heeft een kleintje gekregen in februarie en die is zooo mooi donker haha helemaal geen halfbloedje maar echt 1 tintje lichter dan papa:)

ik ben benieuwd naar haar haartjes oogjes lipjes allesss, wil haar gewoon inmijn armen hebben en vertroetelen.. en haha zo snel mogelijk vlechtjes maken he;) hahahaha

17. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0

hahaha ja ben ik ook wel benieuwd naar ja.. jou vriend is donderder dan mijn ex. dus ik ben ook wel benieuwd.. maar hoop ook wel dat ze een tintje krijgt en de haren van mijn ex.. die heeft van die hele kleine pijpe krulletje gelukkig geen kroes of hoe schrijf je dat.. niemand bij hun dus denk ook niet dat mijn kleine het krijgt lijkt me wel irri om door te kammen gerumm hahaha...
    mijn nichtje is ook een tijdje geleden bevallen en haar vriend is ook net zo als mijn ex,, maar haar beeb wajoww die is echt blank, blanker dan ik hahahaha dus alles kan...(maar hoop ook een tintje hehe)

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja hier dus wel super kroes haar he`.. enik zelf heb heel stug haar met krullen dus die krijgt ze zoiezo wel..
    ik heb felblauwe ogen dus dat kan ook nog wel wat doen met ons meissie en dat willen we gewoon echt zien..

ze zeggen wel de man overheerst,qua kleur dan maar hoeft ook niet altijd zo te zijn..
    zoeizo de eerste 2 a 3 weken kleuren ze nog helemaal bij he.. ze worden dus geboren met zo`n blauwe plek(mongolenvlek noemen ze dat) boven de billetjes op het onderrugje en pas als die weg is dan zijn ze helemaal op kleur:)
    ik zal wel eens een foto in mijn album zetten van ons neefje dan kan je een beetje een idee krijgen:) goed...

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja staan in mijn albummm

20. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    een blauwe plek ja heb ik nog nooit gezien.. of is dat alleen bij donkere babys dan?
    ja ik heb ook blauwe ogen en mijn ex donker bruin.. dus miss wel lichtbruine ogen voor de beeb haahaha weet het neit schat maar wat..
    maar op de 3d echo pffoehh lijkt ze veel op hem ook een breede neus en een bol koppie (ik had als baby zijnde ook een bol koppie) haahah
    ja zal eens dan een kijkje nemen in je album..

Deel Deze Pagina