Buikfoto's van 100+ dames

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ccwomen, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @mirowsu ik kan je helaas ook geen advies geven, dit is ook onze eerste zwangerschap!

De visjes waren super!! De eerste paar minuten kriebelt het heel erg, alleen als je je ogen dicht doet is het net alsof je in een bubbelbad zit. Het ziet er gewoon raar uit, mijn nichtje heeft de eerste vijf minuten alleen maar gegild hahah.
    Wij hebben het in Veldhoven gedaan, daar was het 20 euro pp maar als je met meer gaat is het goedkoper. Die Thalasso is de enige in Nederland waar je ook met je hele lichaam een bad kunt nemen van die visjes. dat is voor mensen die psoriasis hebben. Het schijnt echt enorm goed te werken, dus heb ik het al 3 mensen in de familie aangeraden (die hebben allemaal psoriasis in ernstige vorm over hun hele lijf).
    Maar zeker leuk om een keer te proberen!!

We zijn vandaag even naar de Prénatal geweest, had nog een VVV bon liggen en deze is alleen bij prenatal geldig (als je kijkt naar baby zaken) dus heb ik mijn eerste aankoop gedaan: een voedingskussen!!! Heb ik straks ook nodig voor de gym.

We hebben ook gekeken voor een kinderwagen, ik heb mijn oog laten vallen op de mutsy 4 rider light weight. Die vind ik echt heel mooi en betaalbaar. Weet alleen niet of deze in mijn Kia Picanto past....heeft iemand van jullie daar ervaring mee?? De wielen zijn namelijk demontabel dus dat kun je hem heel klein maken.
    Trouwens wat moet er allemaal bij zitten om een complete kinderwagen te hebben? Zit er nog iets tussen een wieg (die grote bak), een maxi-cosi en zo'n zitje (voor als ze al wat groter zijn) in? Of is het dan compleet? In elk geval wat voor de baby betreft??

wat het roken betreft: ik heb vroeger wel gerookt en ik weet hoe vreselijk moeilijk het is om te stoppen. Ik zie een rookverslaving gewoon echt hetzelfde als een eetverslaving. Ik ben veel te zwaar en ik probeer echt op mijn gewicht te letten nu, maar ik merk dat ik soms ook nog steeds toegeef aan iets lekkers. Roken is in mijn ogen een zelfde soort verslaving waar je niet makkelijk vanaf komt. Ik rook nu zelf niet meer, al 10 jaar niet meer, maar ik weet nog als de dag van gisteren hoe zwaar dat was....

2. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    jee wat een hoop mooie foto's hier zeg!
    meiden ik ben wel benieuwd of jullie spontaan zwanger zijn geworden of met bijv. behandeling van clomid? Zijn artsen dan bijvoorbeeld erg terughoudend, dat ze eerst willen dat je afvalt?

3. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik ben binnen 6 weken zwanger geraakt, met een start gewicht van 110 kg en lengte van 1,65 m.

Maar een vriendin van me moest eerst 25 kg afvallen voordat ze in het ziekenhuis geholpen zou worden....

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Neuh ben ook 2x gewoon makkelijk zwanger geraakt hoor. 1e keer ronde 9, 2e keer ronde 0 :D (wilden er per 1 jan. voor gaan maar ja hoefde niet meer)

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    En mijn startgewicht was bij de 1e 119 en bij de 2e 116.

6. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ik wilde er neit meer voor gaan hahaha..
    mijn relatie liep niet meer goed.. had al 2 mk's gehad..
    toen mijn relatie ten einde was 3 weken erop bleek ik tog nog zwanger te zijn..
    en ik ben supper blij want wou tog graag ma worden:D...
    en gelukkig nugaat alles goed..
    mijn start gewicht was 103.. afgevallen tot 100 en nu 113:S

ben benieuwd wat er dinsdag weer aan zit hehehe

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    jee wat fijn dat het bij jullie zo snel is gegaan. En merken jullie dat de verlos extra contoleert? Ik zou nu best graag een 2de willen, maar ben behoorlijk aangekomen....zit daar dus een beetje mee. Heb ook pcos en geen eisprong en zo, dus 'moet' waarschijnlijk wel naar de arts dan...

8. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16

Ik had ook geen eisprong en werd dus ook niet ongesteld. Heb toen van de gyn clomid gekregen en was gelijk de eerste maand al zwanger:D
    Misschien ook iets voor jou, want zonder eisprong kun je ook niet zwanger worden.

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi ess,

ja bij de eerste ben ik ook zwanger geworden met clomid....Ik weet er dus alles van...! maar was even benieuwd of artsen moeilijk doen als je zwaarder bent...

10. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    weten jullie of je ibuprofen mag slikken tijdens de zwangerschap? ik denk dat ik een lichte slijmbeurs ontsteking heb. Daar kun je niet veel tegen doen behalve rust en pijnstilling....(volgens mij). Maar paracetamol werkt dan niet zo goed als ibuprofen....

11. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    er staat namelijk op internet dat je ze tot de 6e maand kunt gebruiken maar vanaf 7 maanden niet meer....vanwege nier problemen bij de baby....
    Denk dat ik de HA maar even bel morgenvroeg...

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    nee, volgens mij niet.... Alleen paracetamol, de rest in overleg met arts lijkt me.

Sterkte!

13. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ibuprofen word sterk afgeraden

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ibuprofen mag niet tijdens de zwangerschap.

15. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0

nope mag je neit slikken ik mocht het toen ik verkouden en grieperig was ook absolut niet:S...

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wij hebben 3 jaar zelf geprobeerd, niet een keer zwanger geweest.
    Een jaar hebben we in de MMM gezeten. Clomid werkte niet en ben uiteindelijk zwanger geraakt dmv Fostimon (hormoonspuiten) en Pregnyl.
    Eerste keer een mk en nu bijna op de helft :)

Ik heb een bmi van ver in de 40 en ben bij Geertgen gewoon behandeld. In een gewoon ziekenhuis was ik waarschijnlijk weggestuurd...
    Geertgen is een zelfstandig behandelcentrum dat geen strenge protocollen hanteert zoals in ziekenhuizen.

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Sas26 Hier zonder mmm zwanger. Ronde 4. Binnen een half dus. Startgewicht: 104.
    En gezien de honger iedere keer ben ik bang dat het nog wel flink gaat oplopen.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier start gewicht 118, nu 114... en wel helaas weer met de MMM....iets langer als 3 jaar weer.... bij ons meisje ook 3,5 jaar MMM.

19. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    deze foto moet ik ff met jullie delen :) whaha.. waar een dikke buik al niet goed voor is..

20. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hahaha dat is inderdaad een leuke!!!

Zijn er hier trouwens zwangere vrouwen van 100+ die WEL veel aangekomen zijn?? Ik ben nu ongeveer 3 kg aangekomen met 13+1 wkn. Vind het zo moeilijk om een referentiekader te hebben wat normaal is...
    Morgen moet ik naar de dietist, daar zie ik tegenop omdat ik zwaarder ben geworden (wat natuurlijk volkomen logisch is!)

De HA belt me trouwens zo op m.b.t. mijn schouder en een eventuele ontsteking. Als ik nu een half uurtje op de laptop typ heb ik er al weer last van....schouder, sleutelbeen en dat straalt naar mijn binnenkant elleboog en vingers....zeurend vervelend gevoel. Hopelijk mag ik dan wel iets anders hebben dan ibuprofen....

Deel Deze Pagina