ze gaan uit van je laatste menstruatie. Maar pas op de echo kunnen ze zien hoever je echt bent. Dus dan zal je wel terug gezet worden en dan zal het allemaal weer kloppen.
wou mijn eerste gedachte was ook die is bijna uitgerekend haha toen ik je banner zag. Hij is wel erg groot voor dit termijn zeg wel mooi. Je kan het niet meer verbergen
dag dames, ik ben vandaag weer op controle geweest bij de gyn weer 5 minuten. stelt echt allemaal niks voor wegen, bloeddruk, gaat alles goed? JA. Hartje luisteren en je mag weer gaan Ik krijg volgens mij wel echt veel groeiechos joh! Bij 29 weken,32,34 en 36 weken....of is dat normaal als je medisch bent door overgewicht??
Hier vandaag ook de 30 weken echo gehad, alles was helemaal goed en kwam gemiddeld uit op 30 weken en 4 dagen. Dus loop volgens het ziekenhuis 4 daagjes voor. Wel waren de beetjes erg lang 31 weken en 5 dagen haha terwijl wij allebei stompies hebben zeggen we altijd. Gewicht werd geschat op 1611 gram, was ook helemaal goed dus ben weer helemaal blij En jeetje idd wat een buik Bianca, gaat wel heel hard. De andere buik die ik tegen kwam volgens mij antares? ook al heel mooi hoor...
Heb je dan nu geen echo gehad?? Ik dacht dat je bij de gyn altijd een echo kreeg bij iedere controle.... Ik moet met 16+1 weer naar de gyn. denken jullie dat ik dan een uitwendige echo krijg of zou het dan weer een inwendige worden?
vaddie als jij een lange cyclus hebt dus je ei op een dag of paar dagen later, gaan ze uit van 14 dagen voor je eisprong als dag 1 menstruatie.. wanneer heb jij je eisprong gehad? ik kan dan wel voor je uitrekenen hoor.. want ik moet het namelijk ook zo uitrekenen bij ivf. haha altijd 14 dagen voor eisprong is dag 1 e 14 dagen na eisprong is je testdag zeg maar.. net als ik ben in juni 2010 voor het laatst ongi geweest maar ik moet dus 9 september 2010 aanhouden als dag 1 menstruatie.. mi rowsu uhmm ik had dat bij 28 weken dat haar buikie te klein was, daardoor werd ik doorgestuurd naar die rotgyn in het zkh. (die chagerijn) hij was alleen maar ontevreden en zat me schrik aan te praten maar 2 weken later was haar buikkie weer helemaal op schema vooral rusten nu en als je tussen de middag even gaat liggen op je linkerzij liggen want dan neemt de doorbloeding van navelstreng heel erg goed toe.. ik ben toen ziek geweest 6 weken blaasontsteking wat ik niet wist, ontstoken been, koorts en daar heeft meisje gewoon last van gehad.. ben jij ziekjes geweest?? of antibiotica ofzo gehad? daar kan het ook van zijn maar komt goed meiss ze gaat zo in een keer een greoispurtje krijgen..
16 weken is uitwendig meestal hoor. Zou je er niet druk om maken. Mirowsu bij ons zij ze er nog eens extra bij, dat een kindje groeit zoals het zelf wil groeien en dat dit gemiddeldes zijn en dat je daar niet te veel aan moet hangen. Dus ik denk dat het allemaal wel bij gaat trekken hoor. Anders als je je er zorgen om maakt gewoon bellen en je zorgen uitspreken.
ja heb je dat ook gehad ja.. ik vroeg nog van de vk of het kwaat kon zei ze nee we moeten het alleen in de gaten houden want het kan zijn dat er iets in de navelstreng word tegen gehouden waardoor die groei ff stilstaat. maar ze zei dat ik me verder niet zo druk meot maken maja in wendig doe je dat wel.. ik zelf d8 ook al aan voldoende rust te nemen want ik ben eigenwijs en ging neit slapen als ik echt moe was maar deed vandaag wel en zoals je zegt ga ik het vanaf nu elke dag doen al ik het maar een uurtje. vandaag geslapen van half 4 tot 7 uur hehehehe...was zo moe.. maar op de linker zij zal het doen ligt ook wel fijner moet ik eerlijk zeggen alleen soms dan moet ik wel ff omdraaien:S.. hopelijk dat de 21 e alles goed is..
Wel heel gaaf om al zo'n mooie buik te hebben, maar nu kun je het niet verborgen houden..... en kan me voorstellen dat je denkt o jee hoe doe ik dat nog zoveel maanden....!
En vanaf wanneer (welk bmi) wordt je zwangerschap ' medisch' dwz dat je naar de gyno moet ipv verloskundige?
ja ik had dat ook en die dr van de a zei dus toen dat van.. 2 problemen `mama te dik, kindje te klein`.. idd je maakt je inwendig heel erg druk erover, mijn moeder begon zelfs te huilen en die kreeg het allemaal terug van toen zij zwanger was van mij, heeft 6 weken plat moeten liggen in het ziekenhuis, dus ik raakte daardoor nog meer in paniek. maar kijk hoe het hier is afgelopen meiss ik ben nu zelfs de laatste 3 weekjes terug naar de vk gemogen, dus maak je niet al te druk, en wees niet zo eigenwijs mop, lekker gaan liggen je hebt het echt nodig hoor
ja ik moet me ook neit zo druk maken,, probeer het ook niet te doen.. ik ga lekker rusten elke dag en hopelijk groeit me meisje dan goed door.. Ik zal niet zo eigenwijs zijn deze x ik heb mijn ma niks verteld want dan krijg ik nog meer stress want die zoekt echt overal dan wat achter.. heb gezegt dat alles goed was.. maja ik wacht wel af...
@ heppie bij mij hebben ze bij 16 weken alleen naar het hartje geluisterd en als ze die niet kon vinden dan een echo. tot nu toe alleen termijnecho gehad en gewoon 20 weken echo en dan krijg ik dus 4 groei echos bij 29,32,34 en 36. daarnaast nu om de 2 a 3 weken op controle en das echt alleen maar bloeddruk en gewicht en vragen hoe het gaat. @ sas volgens mij word het medisch bij eem bmi boven 40 dat je dus naar de gyn gaat ipv vk maar volgens mij moet je al bij een bmi van 35 ofzo (dit zeg ik niet met zekerheid) in het zk bevallen maar wel met je vk dan.
Hoi Dames! Heppie: wij hadden wel een campingbedje, maar ik vond het wel een hard ding hoor... Mirowsu: na de 12 weken gaan genen invloed hebben op je kindje. Dus het kan zijn dat ze in verhouding langere benen hebben, maar de ouders ook. Als de ouders zelf niet al te groot zijn kan het kindje ook kleiner zijn. Mijn dochtertje loop nu met 22 weken op haar hoofdje 2 dagen achter, buikje goed en beentje ook. En mijn vorige dochtertje liep standaard 1 tot 1.5 week achter. Bij geboorte op 40.2 was ze wel mooi 3680 gram!! en 49 cm vaddie: de vk heeft in haar echoapparaat een speciale berekeningsmethode. Aan de afmetingen van je kleintje kan ze dan laten berekenen hoe lang je al zwanger bent. Dit omdat als je ei springt het niet altijd meteen innesteld. Soms zweeft zo'n eitje een tijdje rond om het ideale plekje te vinden Gaab, ik krijg er 1... Je mag wel lekker vaak kijken zeg! Hier gaat alles z'n gangetje. Dametje kan flink trappen en gisteren heb ik het vanaf de buitenkant gezien! Ik ga nu even het ID-kaartje van mijn dochtertje ophalen bij de gemeente. Zo snoezig: ze is 3 en ze mag haar eigen handtekening zetten We gaan 23 juli naar Disney, dus ze moest er eentje hebben! Liefs, Janneke