Buikfoto's van 100+ dames

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ccwomen, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    moet niet! maar word wel sterk aangeraden....om poliklinisch te bevallen...

2. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ja ik en de vader van de baby zijn allebij lang ik ben 178 en hij is iets boven de 180..
    ik maak er me ook nu niet zo druk om..

@all ik weet niet of ik het ziekenhuis moet bellen, ik ga kapot van de pijn kan alleen nog zitten en dan voel ik me nog wel beroerd.
    als ik ga staan krijg ik erge steken en druk op mijn schaambot, liezen en mijn benen doen dan pijn.. plus ik heb ook nog een ontsteking (abses) op mijn linker been dus dus die doet ook nog pijn..
    kan echt haast neit lopen en krijg ook krampen in mijn onderbuik.. leuk allen maar kunnen zitten..
    hebben meerdere dit of meot ik me zorgen maken??

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mirowsu: ik zou gewoon het ziekenhuis even bellen. Misschien dat zij uit je omschrijving kunnen opmaken wat er aan de hand is en of het kwaad kan voor jou of de baby. Ze kunnen je in ieder geval tips geven zodat je minder pijn hebt.

4. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Bel us ff naar het ziekenhuis sufferd!!!! Beter 10 x teveel als 1 x te weinig. Ik ben nu bij mama, kom zo ff kijken. Heb al geprobeerd je te bellen, maar je foon staat uit:x, dus dan maar zo.

cu

5. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ik heb lekker geslapen dus het is al weer iets minder gelukkig mocht het ltr weer zo erg terug komen bel ik wel even...

6. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mirowsu

ik had precies hetzelfde afgelopen zondag, zat er de hele dag een beetje tegen aan te hikken. heb de hele dag in bed gelegen, en opstaan om te plassen etc was echt pijnlijk! heel veel last onderin mijn buik, en voor mijn gevoel was mijn kleine meid ook at onrustig, beetje paniekerig zelfs. uiteindelijk om 11 uur savonds toch maar ff ziekenhuis gebeld. kon meteen komen, half uur aan zon buikband gelegen om het hartje in de gaten te houden, urine gecontroleerd, bloeddruk, gevoeld voor eventuele ontsluiting. Loos alarm gelukkig! en zo te zien is mijn kleine meid aan het indalen, sommige vrouwen hebben daar erge last van, meer dan andere vrouwen. Kon gelukkig met een gerust hart weer naar huis. Maar weet nu wel, dat ik gwn ga bellen als ik het niet vertrouw,. ik was me daar ook meteen aan het verontschuldigen omdat alles gewoon goed was. kreeg ik half op mijn donder ook nog haha, dat ik dat niet moest zeggen, is hun werk. En beter bellen dan niet, stel je voor er is wel wat blabla... dus dat ga ik vanaf nu ook zeker doen! indalingspijn kende ik nog niet, dus vandaar dat ik schrok. Tis wat zon 1e zwangerschap haha

7. suzieismijnnaam

4 nov 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    buikfoto, precies 1 week na de bevalling, 11 kilo lichter (maar buik is nog wel helemaal uit vorm :)) een wolk van een zoon rijker :D

8. suzieismijnnaam

4 nov 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    wooow suzie buikkie is foetsie eheheh..

proficiat met je zoontje..geniet er lekker van;)
    een mooi manneke is het...

10. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    joehoee!!!!!
    ik ben verlost van mijn abses in mijn been..

trekzalf helpt dus echt goed:D.. vanmorgen gesmeert en nu is die open..
    eindelijk geen pijn meer:D...

nu ga ik lekker dutje doen ben ik aan toe...

xxx

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    suzie idd je buikkie is echt foetsie hahaha
    mooi blog heb je meiss heb zo tussen de regels door wel wat gelezen, mooi hoe jij alles verwoord :)
    lekker manneke heb je meissie//

hey mi rowsu die abces he heb jij die op je boven been aan de buitenkant of aan de binnenkant? ik heb dat ook wel eens en oehh die zijn zo pijnlijk, dan smeer ik er tandpasta over en een pleister en dan de volgende ochtend is ie ook open, bah wat een rotzooi er dan uitkomt.

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ook ik ga lekker een dutje doen hahaha

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Suzeismijnnaam, nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje maarten.
    Ik heb je verhaal gelezen.. en vind dat je het erg mooi geschreven hebt..!! Ook de andere verhalen zijn erg mooi om te lezen.. Geniet van de kraamtijd en laat je lekker verwennen.

14. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @Suzie van harte gefeliciteerd met jullie knappe vent! Wat een mooi manneke!

En heel leuk om te lezen hoe je alles zo mooi beschrijft!

Geniet van de komende tijd en vooral van elkaar!

15. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    een collega/vriendin van me is trouwens gisteren opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. Heftig hoor...

Vrijdag waren we nog uit eten geweest en toen herkende ik haar bijna niet, haar gezicht was heel opgezwollen terwijl ze hartstikke slank is....gisteren kregen we dus het nieuws dat ze in het ziekenhuis ligt.

Ze ligt alleen en mag max 1 persoon bij zich hebben. Hopelijk gaat ook met haar kleine meid in de buik alles goed. Ze is nu 34 weken dus eigenlijk moet ze nog even.....

Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Lijkt me super akelig!

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @suzie, gefeliciteerd met je zoontje! Mooi kindje hoor en mooi koppie met haar!

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Suzie: gefeliciteerd met je zoon

@Mirowsu: fijn dat de pijn weg is. Toch een hele zorg minder

18. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0

heej ja ik heb die kei vaak heb.. heb er in het begin van de zw een gehad binnen kant been, en nu is der weer een gekomen op een plek waar die al een x eerder is geweest net achter op mijn been bij mijn kont hehe waar die samen komt..
    ik heb er speciale zalf voor gekregen ik smeer die en een paar uur ltr is die rijp is een soort van trekzalf..
    ja echt een rotzooi komt er uit en stinkt pff bah bah hahahahaa...
    ps pleister haalt niets uit heheh zijn te groot moet een gaasje gebruiken...

19. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzie gefeliciteerd, wat een knapperc. En je buik is is idd foetsie :)

20. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    janneke.. weet je dat je in een campingbedje altijd nog een logeermatrasje moet doen ? dat is zo'n matrasje die je in drieeen kan opvouwen... de bodemplaat van het bedje zelf is idd hard.. daar heb ik bas ook nooit op laten slapen.. maar altijd een logeermatrasje erin gedaan.. en dan ligt het prima hoor :)

Deel Deze Pagina