Suzie, wat een scheetje zeg!!! Mirowsu: fijn dat het abces open is! Geeft vast veel verlichting! Lelymupske: ja weet ik, maar zelfs met dat erin vind ik het hard! Nou heeft mijn moeder ook gewoon het goedkoopste bedje gescoord, dus het zal zeker zo zijn dat er veel betere zijn! Het is wel vreselijk handig dat je die dingen in kunt klappen wij gaan vandaag even naar Ikea Een kastje scoren voor de baby. Heb nu al zoveel kleertjes en spulletjes... Kan het nergens meer kwijt! Het is tijd voor een opbergplek! Geniet van het mooie weer dames! Liefs, Janneke
Hey meiden, Suzie, wat een mooi ventje zeg! Mirowsu, ja heeeel pijnlijk he! Heb ze ook vaak gehad, op been, arm en hoofd....auw! Meiden, hebben jullie voor je zwanger wilde worden getwijfeld of je eerst wilde afvallen? Ik zit in zo'n soort van dilemma...
heej heej ben ik weer. hoe is het hier verder? hier gaat het wel. heb al de hele tijd harde buiken pfff,, als ik zit niet maar zodra ik opsta dan blijven ze komen.. ik zat vanmiddag trots te vertellen tegen een vriendin dat ik die niet zo vaak heb 1x per dag of zo en sinds een uur of 6 blijven ze komen en gaan.. de een zegt dat dat niet goed is de ander zegt van wel.. ik denk als dat dalijk nog aan houd dan ga ik tog even bellen.. niet??
@sas ik was bij een dietist om af te vallen, maar had tegelijkertijd zoiets van, als ik nu zwanger wordt prima. Ik ben nu nog steeds onder controle bij haar gewoon omdat ik niet té veel aan wil komen, alleen merk ik dat dat wel moeilijker is dan gedacht! @ess wat een mooie buik heb je!!!
hier een overzicht van mijn buik. inmiddels nog wel een stuk gegroeit want de laatste foto is van 33 weken en ben inmiddels 37 weken. mijn profiel foto is van 35 weken. Bekijk bijlage 155942
zo daar ben ik weer.. ik had gister tog maar naar het ziekenhuis gebeld en moest direct langs komen.. nou dus langs geweest en aan ctg gelegen.. toen kwamen ze alleen heel lichtjes.. en de beeb deed het goed hehe zeer actief.. dus mocht weer naar huis alleen ik moet zodra ik met staan of lopen een wee voel aankomen gaan zitten een andere positie innemen... leuk dus ben benieuwd vandaag hoop dat het eenmalig was.. heb nu alleen ontzettende pijn aan mijn bekken miss door gister de aanspanning van mijn baarmoeder en alles.. maar tot nu gaat het nog goed.. hoe staat het hier verder met de meiden? het is hier de laatste tijd neit meer zo druk.. aan het genieten van het zonnetje zeker @babyhope en.... het begin in beeld?? of moet je nog ff door gaan met klusen hahaha
Ja is echt grappig, de ene dag was m'n buik nog gewoon hoog en de volgende dag had ik opeens weer ruimte aan de bovenkant haha.
@mirowsu! Gelukkig dat alles goed is met je beeb! ben je toch wat gerustgestelder he? nou lekker rusten meid!!!! het is hier idd rustig!!!, iedereen zit lekker in de tuin zeker ?haha enne babyhope! wanneer komt je beeb nou?
hey mi rowsu goed meissie dat je toch bent gegaan, denk dat je dan echt hele erge indalingsweeen hebt hoor!! kan soms echt erg zijn ik ben er nu ook al een paar dagen misselijk van hoewel ze toch al ingedaald ligt hahha.. mooie fototjes weer meiden ik moet er ook echt weer eentje maken hahaha, @hier haha denk dat ons meissie nog wel even blijft zitten.. haha hieronder verslagje van vandaag.. nou weer op controle geweest, bloeddruk was wat hoog maar dat was de bovendruk dat was niet zo erg, dan was gewoon van het stukkie lopen van de auto naar binnen, weer een klein beetje suiker in de urine maar was niks ernstigs. mona is ingedaald maar kan nog wel een stukkie meer indalen volgens haar, en blijkbaar heb ik dus al 2 dagen beenweeen ze ligt dan op een spier ofzo wat voor die weeen zorgt dus het voorwerk is wel bezig, ook dat ik zo misselijk was (vannacht weer trouwens) dat hoort er allemaal bij, ze zei ook schrik niet als je nu je slijmprop gaat verliezen, of bloedverlies krijgt want dat komt dan door het inwendig onderzoek, vorige week werd er gewoon snel gevoeld, ennu werd er vol op mijn buik gedrukt en echt diep naar binnen hahaha. ze zei ook mischien helpt dit wel om het een en ander op gang te brengen, maar vergeet niet dat een zwangerschap tussen de 38 en 42 weken duurt. pfff zat meteen te zuchten hahaha al met al heeft monatje het nog goed hier binnen hahaha
ja dat denk ik ook, en merk ook dat ze sinds gister heel erg actief is hihi.. dus ze is goed werk aan het verrichten hehehe.. verder ghaat het tot nu toe lekker rustig.. fin dat de controle goed was verlopen, ik hoop voor je dat het snel begint snap wel dat je het nu ook hebt gehad met dit weer ook nog pff.. ik heb het al gehad laat staan jij je bent ngo verder.. en denk meer pijntjes ook wel.. ik wens je succes en duimen dat je haar snel in je armen hebt he @K1986 ik zag je neit op msn dus d8 typ het hier dan lees je het ook ik ga dalijk lekker ook genieten van de zon buiten en relaxen.. (moet veel rusten lekker genieten ervan)
nou ik heb niet echt heel erg veel pijntjes hoor, ik heb in totaal zo`n 8 harde buiken gehad deze zwangerschap haha, lekker he alleen die beenween zijn wel wat minder, ben niet tot nauwelijks ziek geweest, en eigenlijk is alles echt volgens het boekkie gegaan had het echt niet verwacht hoor!! dacht ook echt wel dat ze er nu wel zou zijn hahaha.. ja echt het warme weer is het ergste ik ben niet vooruit te krijgen. ik heb vandaag alleen maar gehangen op de bak geslapen van 2 tot 5 haha en meer niet, gtst kijken en nu x-factor;0