Buikfoto's van 100+ dames

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ccwomen, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hey meiden,

@mirowsu, fijn om te lezen dat het goed gaat! Kan me voorstellen dat het heel spannend is...

was even paar dagen afwezig! We hebben hier flink geklust vanaf donderdag. De babykamer moet leeg komen dus we hebben de andere slaapkamer helemaal geschilderd, nieuwe kast laten zetten (door broer die timmerman is), buiten de hele schutting geschilderd, vloer gelegd in de gang en de buitenkant van het huis geschilderd....pfff ben er moe van hahaha, want het was vooral vandaag echt MEGA heet!

Heb alleen even een vraagje: ik had vanmorgen een hele pijnlijke borst. Nu heb ik overal gevoeld enz, maar kom er nu achter dat ik denk ik een tepelkloof heb (er zit echt een scheur in mijn tepel) en dat doet echt mega zeer! Als ik voorover buk, als ik iets moet pakken of als ik er per ongeluk tegenaan kom...
    Kan ik daar iets tegen doen zelf? Ik kan nu geen zalf voor tepelkloven kopen, maar kan bijv. uierzalf ook? Of vaseline?

Morgen even lekker uitrusten!

2. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    heppiedepeppie.. bepanthen werkt daar goed voor!

3. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    een goede morgen allemaal :)
    hoe is het hier verder? slaapt iedereen nog?

Zo Ja : wakker worden dan!!!
    zo nee: dan is het vrij stil hier:( BORINGGG...

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahahhahaha:)

ik doe net mijn oogjes open man, eindelijk een keeertje goed geslapen..
    om 1uur naar bed gegaan en om half 12 eruit:) ikke is helemaal happyyyyyyy..

hoe is het met jou meiss? nog steken ofzo?

heppie daar is bepanthem idd super voor... wel vroeg he tepelkloven.. auwww
    bij mij spuit er vanaf week 18 al melk uit hahhaha

5. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    je zal het nodig hebben gehad de slaap:D..
    ik lig er ook elke avond rond 9 uur al in dan ben ik dood...

ja heb elke dag nog last gehad maar ik doe rustig aan.. en die steken en drukkingen worden elke dag erger (ook achter krijg ik steken)... ze is flink bezig met indalen..denk ik..
    pffoeh volgens mij doet die kleine geen oog dicht overdag die is echt actief mijn buik blubbert alle kanten op en altijd als ik aan het kletsen ben met mensen hahahahaha....
    en ja de harde buiken komen rond einde middag en avond en dan voel ik me meteen zo beroerd bah.. maja nog vol houden;)

haha zo vroeg al melk ja? ik heb alleen als ik in mijn bh kijk vaak poeiermelk hahahahaha maar het is niet vloeibaar.. en vaak hoor ik ook dat op het laatst je boobs pijn gaan doen doordaty ze melk produceren maar ik heb nergens last van ze zijn alleen een cup maat groter en er komt poeier uit wuhahahaha..

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja die poeder heb ik ook op mijn bh-s zitten hoor, maar als ik dan knijp komt het er zo uit hahahha:)

ik heb in week 21 in een keer pijn aan mijn tepels gekregen oko als ik nu naar de c1000 ga bij de koeling sta auwwww dan gaan ze zo`n pijn doen...
    hier beweegt meisje echt als papa thuis komt haha zo leuk...

7. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Mijn borsten zijn helemaal niet gegroeid joh
    Maar goed was ook niet nodig hahaha
    Alleen mijn tepels zijn wel groter geworden en donkerder die zijn vet opvallend maar er komt nog niets uit.

Jaa pijnlijk he in de supermarkt bij een koeling staan of gewoon buiten lopen en het waait hard pffff dan lijkt het wel of ze in de fik staan!!

Ik ben gewoon net wakker en lag al om 22.00 uur in bed en nog steeds moe of gewoon gaar :p

8. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Haai haai!
    Ik heb helemaal niet zo'n last van mijn tepels, maar gister na het douchen keek ik in de spiegel. Ze zijn wel een stuk donkerder geworden zeg! Gek om te zien :p Hier ook nog geen melk of poeder of wat dan ook... Helemaal noppes. Bij mijn dochtertje begon dat ook echt pas na de bevalling. Heb wel eens gehoord van iemand die 3 jaar borstvoeding had gegeven en daarna nooit meer gestopt is met lekken :p Elke keer als ze een baby hoort schiet ze toe. Lijkt me heel onhandig :p
    Wij hebben vandaag de overgrootouders de 20we foto's laten zien :D Ze vonden het erg leuk. Dat er al zo veel kan tegenwoordig he? ;) En of we dat dan zomaar thuis konden doen?? Nou nee, moeten we toch echt voor naart ziekenhuis! Maar ik zou wel graag zo'n ding thuis hebben zeg... Lijkt me wel gaaf! :D
    Hier ook nog een foto van deze week! :D Groeit hard! Ik wordt geschat op een week of 30... Ik hoop dat ik dan strax geen 50 weken zwanger lijkt ofzo LOL

Liefs,

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Nice Belly!
    verder alles goed?!

10. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0

oow nee als ik knijp komt er niks uit hihi

en ik zeg net een cup maat groter hahaha doe maar 2 :S ze groeien als kool:p

oow is wel leuk dat ze beweegt als pa thuis komt hihi.. hier reageerd ze op alles en iedereen,, wel lastig af en toe hihihi...maar cker mooi kan er uren naar kijken...

11. Puk19854

Puk19854 Lid

16 mei 2011
    88
    0
    0
    Wauwww wat een geweldige topic!!!! :D
    Vol bewondering naar de buikfoto's gekeken.
    Hoop me binnenkort te kunnen aansluiten bij de 100+ zwangere dames.
    Super hoor dames!!

12. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ janneker000

woww wat een mooie buik, en dat voor 22 weken! jemig! haha
    ik heb zon buik idd, ben 33 weken!

13. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Janneke, mooie buik hoor!

Kopen jullie nu trouwens gewoon een nieuwe gewone bh of kopen jullie van die meegroei bh's? Ik heb er nu nog maar 2 die ik pas (en die zijn net nieuw), maar ik heb best een grote cup dus ik kan niet echt makkelijk bh's kopen bij de hema of zo...

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    zo zeg, wat een mooie buik! heb je ook foto's van het begin? had je al snel zo'n grote buik? en volgens mij 'stopt' dat harde groeien na een tijdje wel hoor, de een is al met 20 weken flink gegroeid, de ander pas na de 20 weken.

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    heppiedepeppie.. bij de bonprix verkopen ze goedkoop bhs in grotere maten.. en ook voedingsbhs.. die heb ik nu regelmatig aan..

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @janneke, hele mooie buik en inderdaad al wel groot haha. Maar echt heel mooi!!

Ik pas gewoon m'n eigen bh's nog. Ik heb niet echt grote borsten haha en ze zijn maar een klein beetje gegroeid maar niet zo erg dat ik een andere bh zou moeten. aan de ene kant wel jammer, dacht misschien heb ik dan ook eindelijk eens wat hahaha

17. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Dank jullie wel...

Sas26, Dat is hoopvol :D Ik zal even een foto maken met alle buiken derin op een rijtje!

Wat bh's betreft, heb nog steeds normale aan, maar ik moet zeggen dat het neit geweldig zit. 's avonds gaan ze lekker uit hoor! Vrijheid voor de dames! :p
    Liefs!

18. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Even wat geknutseld. Was bij 8 weken al wat opgezet, maar echt plat ben ik nooit geweest helaas... Oh ja toch wel, toen ik wat jonger was :p Een jaar of 10 geleden :p

19. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    echt mooi rond hoor janneke!! Super!!

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik heb ook even een paar foto's bij elkaar gezet :)

Deel Deze Pagina